Do przetargu zaproszono łącznie pięć agencji.
„Agencja Ars Thanea przygotowała spójną koncepcję, która najlepiej odpowiada na przedstawiony przez nas brief, oraz dysponuje profesjonalnym zespołem do jej realizacji” – mówi Barbara Czapla – Dyrektor Marketingu Meble VOX.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Działania w ramach współpracy rozpoczną się od przeprowadzenia procesu rebrandingu firmy, a także zaplanowania i realizacji kampanii wizerunkowej.
Ars Thanea portfolio.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024