TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Światowa innowacja z zakresu Virtual Reality z polskim udziałem

Z wirtualną rzeczywistością amerykańsko – polska firma ma szanse zostać światowym liderem.
O autorze
2 min czytania 2015-04-13

VR Global to międzynarodowa firma generująca rozwiązania i pomysły bazujące na możliwościach wirtualnej rzeczywistości. Firma powstała i ma siedzibę w Stanach Zjednoczonych w Nowym Jorku, założona przez Andrzeja Jończyka, Alexandra Gredysa oraz Leslawa Gredysa. Głównym rynkiem działalności VR Global są Stany Zjednoczone, docelowo również rynki europejskie.

 Ich pierwszy, rewolucyjny produkt to VR MLS – czyli kompletny system VR dla branży nieruchomości. Pozwala on na wirtualny spacer po gotowej lub dopiero powstającej inwestycji, przy pomocy okularów wirtualnej rzeczywistości – HMD takich jak Samsung Gear VR lub Oculus Rift. Produkt wyprzedza dotychczasowe rozwiązania w temacie wirtualnych wizualizacji wnętrz (oraz całych budynków) i jest innowacyjny na skalę światową. System VR MLS dzięki zdjęciom, video 360 3D, planom technicznym i wizualizacjom 3D jest w stanie w krótkim czasie stworzyć obraz miejsca, które możemy odwiedzić będąc nawet tysiące kilometrów od niego. Kontent 360 3d pozwala swobodnie oglądać całe wnętrza niemalże w taki sposób jakbyśmy fizycznie się w nich znajdowali. Wyróżnikiem VR MLS jest komplementarność i kompleksowość sytemu. Składa się on z aplikacji do okularów wirtualnej rzeczywistości, aplikacji kontrolującej prezentacje, CMSa do obsługi kontentu, hostingu, analiz oraz mechanizmów wdrożeniowych z obsługą klienta. Platforma będzie dostępna  w AppStorach, a firmy mogą otrzymać również indywidualne Iframe’y do wstawienia na swoje strony www. Ważną kwestią przy obsłudze klienta jest również możliwość wykonania całej dokumentacji fotograficznej, rysunkowej i wizualizacyjnej, a więc zebranie wszelkich potrzebnych materiałów do odwzorowania danej inwestycji w wirtualnej rzeczywistości.

To idealne narzędzie dla deweloperów i agencji nieruchomości, które już przed premierą budzi  spore zainteresowanie za oceanem u najbardziej ekskluzywnych biur nieruchomości w Los Angeles, Miami, Nowym Jorku. VR Global ma już pierwszego partnera z branży nieruchomości –  firmę Nest Seekers International a supporterami systemu są EFactor i IBM Softlayer.

To nie koniec ciekawostek dotyczących projektu – w  proces powstawania systemu zaangażowana jest spora grupa polskich specjalistów, odpowiadających za kwestię programistyczną i wdrożeniową. Cały ‘BackOffice’ firmy to programiści oraz deweloperzy stacjonujący we Wrocławiu i pracujący przy budowie, rozwoju, a także kolejnych funkcjonalnościach systemu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do prowadzenia działań reklamowych VR Global na rynku USA wybrana została polska agencja – Adcookie.pl, specjalizująca się w nowych trendach reklamy online.  To właśnie innowacyjne podejście, stosowana paleta narzędzi o globalnym zasięgu zadecydowała o wyborze agencji.

W ramach nawiązanej współpracy Adcookie odpowiada m.in. za web design, analitykę webową, zaplanowanie oraz prowadzenie działań reklamowych obejmujących m.in. AdWords, RTB, e-mail marketing, content marketing oraz reklamę video.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się