MOSQI.TO ma Top Secret

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MOSQI.TO ma Top Secret

MOSQI.TO rozpoczęło współpracę z Top Secret – jednym z 10 najbardziej rozpoznawalnych brandów według rankingu „Rzeczpospolitej”.

Właścicielem Top Secret jest giełdowa spółka Redan, która posiada także markę Troll i Drywash.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Za nami pierwsza akcja, do której zaangażowaliśmy łódzkich projektantów i designerów – mówi Maciej Wiśniewski, Account Director w MOSQI.TO. – Zorganizowaliśmy kampanię kolekcji Love Denim. Akcja odbyła się w największym sklepie Top Secret w Łodzi. Ci, którzy kupili produkt z kolekcji Love Denim, otrzymali prezent – jeansowy fartuch, ozdabiany na miejscu przez projektantów wedle indywidualnych życzeń.

Współpraca z agencją będzie obejmowała wparcie nowych kolekcji – zarówno offline jak i online. Strony nie zdradzają, na jak długo podpisały umowę o współpracy.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij