Tiger Restart – na ciężkie poranki – kampania outdoorowa marki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tiger Restart – na ciężkie poranki – kampania outdoorowa marki

Postać Tygrysa opanowała przestrzeń miejską. W ramach najnowszej kampanii outdoorowej marki Tiger, na autobusach i przystankach komunikacji miejskiej w całej Polsce, pojawiły się hipnotyzujące citylighty promujące Tiger Restart – unikalny wariant energetyka na ciężkie poranki.

Tiger Restart to idealny sposób na niezawodną pobudkę – po wyjątkowo długim wieczorze, zarwanej nocy albo epickiej imprezie z przyjaciółmi. Napój o smaku cytrynowym, wzbogacony witaminą C i kompleksem elektrolitów – niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu, doskonale sprawdzi się zawsze wtedy, kiedy potrzebujemy dodatkowej porcji energii na dobry początek dnia. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Data rozpoczęcia kampanii: 20.04.2015 r.

Agencja odpowiedzialna za przygotowanie kampanii: Lemon Sky J. Walter Thompson

Dom Mediowy: Mindshare

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij