TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Książęce z nową kampanią

W rozpoczynającej się właśnie kampanii, Książęce rozbudza ciekawość i oddziałuje na wyobraźnię. W spotach reklamowych wariantów z kolekcji Książęcego odnajdziemy odpowiedź na pytanie „Jak smakuje piwo?”.
O autorze
1 min czytania 2015-04-23

Działania, w których marka zaprasza miłośników piwa do swojego świata, prowadzone będą głównie w telewizji i Internecie. 

Za przygotowanie nowych spotów piw Książęce odpowiada agencja Nairobia. Spoty wyróżnia niestandardowy sposób mówienia o piwie – poznajemy składniki każdego z wariantów, ale i dowiadujemy się więcej o wyczuwalnych, aromatycznych nutach. Marka zachęca też do smacznego zestawiania Książęcego z wybranymi potrawami i składnikami. Książęce Złote Pszeniczne, Ciemne Łagodne i Czerwony Lager, doskonale uzupełnią znane nam dania. 

W reklamach wykorzystano technikę poklatkową, która nadaje im oryginalny charakter. Emisja spotów rozpoczęła się w serwisach VOD w połowie kwietnia. Premiera trzech reklam w telewizji zaplanowana jest 1 maja.

Za działania BTL marki Książęce odpowiada agencja Nairobia, która przygotowała spoty reklamowe. Akcje w digitalu prowadzi Lubię To. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Strategię PR realizuje Q&A Communications.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



Słuchaj podcastu NowyMarketing