Ogłoszono nominacje w konkursie Kampania Społeczna Roku 2014

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ogłoszono nominacje w konkursie Kampania Społeczna Roku 2014

Celem dorocznego konkursu jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym w Polsce. W tym roku do nagrody Kampania Społeczna Roku 2014 jury nominowało 35 kampanii. Laureatów poznamy 19 maja w trakcie uroczystej Gali.

W V edycji Konkursu „Kampania Społeczna Roku” nadesłano opisy 74 kampanii w dwunastu kategoriach. Wśród zgłaszających znalazły się firmy, instytucje rządowe, organizacje pozarządowe, agencje reklamowe oraz PR, a także osoby prywatne.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Z każdym kolejnym rokiem powstaje coraz więcej kampanii społecznych, a co za tym idzie – rosną także wymagania jurorów odnośnie ich strategii, realizacji i skuteczności. Tegoroczne zgłoszenia miały bardzo wyrównany poziom, w związku z czym dyskusja była burzliwa, a głosy jurorów rozkładały się często równomiernie” – mówi Paweł Prochenko, przewodniczący jury w Konkursie Kampania Społeczna.

Jak co roku najlepszą kampanię w kategorii Akcje Zaangażowane Społecznie wybierali Internauci za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl, a najlepszą kampanię zagraniczną w kategorii Świat wybrało międzynarodowe jury. Tegoroczną nowością był z kolei konkurs „Kreatywny OOH” kierowany do autorów plakatów, bilbordów, projektów ambientowych, które powstały dla lub z myślą o jakieś organizacji pozarządowej czy akcji społecznej, ale nie zostały zrealizowane.

Wszystkie zwycięskie kampanie poznamy 19 maja w trakcie uroczystej Gali.

Nominacje w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2014

Więcej szczegółów na temat konkursu można znaleźć na stronie.

Organizatorami konkursu są portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partnerami strategicznymi Polpharma i Jet Line Outdoor. Partnerzy konkursu to Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Francuska Izba Przemysłowo - Handlowa w Polsce CCIFP i Teatr Kamienica. Patronatu medialnego udzielili: HATALSKA.COM, RMF Classic –współpraca redakcyjna, PRoto.pl, odpowiedzialnybiznes.pl, CSR Info, nowymarketing.pl oraz ngo.pl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij