TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ogłoszono nominacje w konkursie Kampania Społeczna Roku 2014

Celem dorocznego konkursu jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym w Polsce. W tym roku do nagrody Kampania Społeczna Roku 2014 jury nominowało 35 kampanii. Laureatów poznamy 19 maja w trakcie uroczystej Gali.
O autorze
1 min czytania 2015-04-28

W V edycji Konkursu „Kampania Społeczna Roku” nadesłano opisy 74 kampanii w dwunastu kategoriach. Wśród zgłaszających znalazły się firmy, instytucje rządowe, organizacje pozarządowe, agencje reklamowe oraz PR, a także osoby prywatne.

„Z każdym kolejnym rokiem powstaje coraz więcej kampanii społecznych, a co za tym idzie – rosną także wymagania jurorów odnośnie ich strategii, realizacji i skuteczności. Tegoroczne zgłoszenia miały bardzo wyrównany poziom, w związku z czym dyskusja była burzliwa, a głosy jurorów rozkładały się często równomiernie” – mówi Paweł Prochenko, przewodniczący jury w Konkursie Kampania Społeczna.

Jak co roku najlepszą kampanię w kategorii Akcje Zaangażowane Społecznie wybierali Internauci za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl, a najlepszą kampanię zagraniczną w kategorii Świat wybrało międzynarodowe jury. Tegoroczną nowością był z kolei konkurs „Kreatywny OOH” kierowany do autorów plakatów, bilbordów, projektów ambientowych, które powstały dla lub z myślą o jakieś organizacji pozarządowej czy akcji społecznej, ale nie zostały zrealizowane.

Wszystkie zwycięskie kampanie poznamy 19 maja w trakcie uroczystej Gali.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nominacje w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2014

Więcej szczegółów na temat konkursu można znaleźć na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizatorami konkursu są portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partnerami strategicznymi Polpharma i Jet Line Outdoor. Partnerzy konkursu to Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Francuska Izba Przemysłowo – Handlowa w Polsce CCIFP i Teatr Kamienica. Patronatu medialnego udzielili: HATALSKA.COM, RMF Classic –współpraca redakcyjna, PRoto.pl, odpowiedzialnybiznes.pl, CSR Info, nowymarketing.pl oraz ngo.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się