W V edycji Konkursu „Kampania Społeczna Roku” nadesłano opisy 74 kampanii w dwunastu kategoriach. Wśród zgłaszających znalazły się firmy, instytucje rządowe, organizacje pozarządowe, agencje reklamowe oraz PR, a także osoby prywatne.
„Z każdym kolejnym rokiem powstaje coraz więcej kampanii społecznych, a co za tym idzie – rosną także wymagania jurorów odnośnie ich strategii, realizacji i skuteczności. Tegoroczne zgłoszenia miały bardzo wyrównany poziom, w związku z czym dyskusja była burzliwa, a głosy jurorów rozkładały się często równomiernie” – mówi Paweł Prochenko, przewodniczący jury w Konkursie Kampania Społeczna.
Zobacz również
Jak co roku najlepszą kampanię w kategorii Akcje Zaangażowane Społecznie wybierali Internauci za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl, a najlepszą kampanię zagraniczną w kategorii Świat wybrało międzynarodowe jury. Tegoroczną nowością był z kolei konkurs „Kreatywny OOH” kierowany do autorów plakatów, bilbordów, projektów ambientowych, które powstały dla lub z myślą o jakieś organizacji pozarządowej czy akcji społecznej, ale nie zostały zrealizowane.
Wszystkie zwycięskie kampanie poznamy 19 maja w trakcie uroczystej Gali.
Nominacje w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2014
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Więcej szczegółów na temat konkursu można znaleźć na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Organizatorami konkursu są portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partnerami strategicznymi Polpharma i Jet Line Outdoor. Partnerzy konkursu to Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Francuska Izba Przemysłowo – Handlowa w Polsce CCIFP i Teatr Kamienica. Patronatu medialnego udzielili: HATALSKA.COM, RMF Classic –współpraca redakcyjna, PRoto.pl, odpowiedzialnybiznes.pl, CSR Info, nowymarketing.pl oraz ngo.pl.