Wraca czas na EB - legendarne piwo powraca na polski rynek

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wraca czas na EB - legendarne piwo powraca na polski rynek

Legendarne piwo EB, symbol beztroski i optymizmu lat dziewięćdziesiątych znów dostępne będzie w Polsce. Marka powraca z tą samą co przed laty reklamą i w takim samym opakowaniu. Konsumenci zdecydowali – wraca czas na EB.

 - Decyzja o przywróceniu na polski rynek piwa EB jest w podyktowana oczekiwaniami konsumentów – tłumaczy Małgorzata Lubelska dyrektor marketingu Grupy Żywiec. – Przez ostatnie lata nieustannie otrzymywaliśmy pytania o to, czy i kiedy przywrócimy markę na rynek krajowy. Nie bez znaczenia jest fakt, że wraca moda na retro, a konsumenci coraz częściej z sentymentem sięgają po to, co znają z przeszłości. Piwo EB powraca jako edycja limitowana i już pod koniec kwietnia dostępne będzie w sklepach w całej Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

EB – kultowa marka lat dziewięćdziesiątych wnosiła w naszą szarą rzeczywistość powiew świeżości. Wtedy cieszyliśmy się tym biorąc życie na luzie - spontanicznie i z lekkością. Dlatego dziś piwo EB wraca z tą samą co przed laty reklamą. Byśmy nabrali dystansu i odnaleźli tę samą beztroskę, co kiedyś.

27 kwietnia w telewizjach TVN i TVP oraz wybranych kanałach tematycznych rusza emisja spotu „Czas na EB”. Reklama jest tą samą, nadawaną w przeszłości oryginalną reklamą (skróconą do 30 sekund), z charakterystyczną muzyką w tle. Niemal identyczna z oryginalną jest także etykieta i wygląd opakowania.

Oprócz kampanii telewizyjnej, komunikacja marki EB prowadzona będzie również w Internecie i mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży.

Piwo EB wraca na polski rynek w butelkach 500 ml oraz puszce 500 ml sprzedawanej w czteropakach.

Twórcami oryginalnego spotu oraz emitowanej obecnie 30-sekundowej wersji jest agencja JUST, która odpowiada za działania ATL i BTL dla marki EB. Produkcja spotu dom produkcyjny Opusfilm. Działania digital realizuje agencja GONG, komunikacja PR - agencja ROOTS PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij