Wielkie Testowanie NIVEA Care

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wielkie Testowanie NIVEA Care

Aż 10 000 kremów NIVEA Care trafi wkrótce w ręce Polek, które przetestują jego innowacyjną formułę na własnej skórze - ruszyła największa akcja samplingowa w historii NIVEA Polska!

Kobiety na całym świecie szukają kremu, który intensywnie odżywia i szybko się wchłania. NIVEA Care to innowacyjny, lekki krem odżywczy, który właśnie debiutuje na polskim rynku kosmetyków i odpowiada tym potrzebom. Dzięki specjalnej formule z hydro-woskami bardzo szybko wnika w skórę, zapewniając głęboką pielęgnację – to 100% odżywienia i 0% uczucia lepkości. Teraz Polki same mogą go przetestować!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

NIVEA przygotowała do przetestowania aż 10 000 lekkich i odżywczych kremów NIVEA Care – 1 000 z nich trafi do użytkowniczek portalu wizaz.pl, a pozostałe 9 000 mogą otrzymać Polki, które wypełnią zgłoszenie, dostępne na stronie - wystarczy, że odpowiedzą na jedno pytanie. Po przetestowaniu kremu NIVEA Care na własnej skórze, na użytkowniczki czeka krótki formularz, w którym podzielą się opinią o najnowszym produkcie NIVEA.

Akcję digitalową przygotowała agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Do jej zadań należało zaplanowanie strategiczne, kreacja oraz realizacja w Internecie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij