Nowy produkt Zott – Jogobella Panna Cotta

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowy produkt Zott – Jogobella Panna Cotta

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce, wprowadza na rynek nowy produkt: Jogobella Panna Cotta. Rynkowa premiera wspierana jest wielokanałową kampanią komunikacyjną przygotowaną przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Jogobella Panna Cotta to jogurt Jogobella o smaku panna cotta, dokładnie taki, jaki Włosi kochają najbardziej. Dostępny jest w czterech wyjątkowych smakach: truskawka panna cotta, jagoda panna cotta, brzoskwinia panna cotta, wiśnia panna cotta.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania komunikacyjna launch nowego produktu prowadzona jest w wielu różnych kanałach, komunikacja oparta jest się na podkreśleniu włoskiego stylu i smaku nowego produktu.

Jogobella Panna Cotta zachęca i inspiruje swoje konsumentki do zaprojektowania własnego wyjątkowego etui na laptopa na wzór włoskich atelier mody. Kreator dostępny jest na stronie www.jogobella.pl. Najbardziej kreatywne projekty będą realizowane – co tydzień wybrani uczestnicy otrzymają zaprojektowane przez siebie etui, każdy dostanie także kod VOD na film „Zakochani w Rzymie”, a na koniec zabawy zostanie wręczona nagroda główna: skuter Vespa.

Kolejnym silnym i zasięgowym elementem kampanii jest emisja 30 sekundowego spotu radiowego w stacjach ogólnopolskich. Spot nawiązuje do włoskiego standardu muzycznego „Ti Amo”.

Równolegle wystartowała kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej - są to wizerunkowe tablice 6x3 i citylighty na terenie 11 największych miast Polski.

Za zaplanowanie i zakup mediów, a także za kreację i realizację konkursu odpowiada dom mediowy Carat Polska i Isobar Polska. Działania Out Of Home realizuje agencja Posterscope Poland, a działania w internecie prowadzone są we współpracy z Amnet Polska. Spoty radiowe przygotowała agencja Pahnke, kreacje OOH przygotowała agencja M+K.

Kampania potrwa do początku czerwca.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij