Cudze chwalicie, swego nie znacie!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Cudze chwalicie, swego nie znacie!

Ruszyła kampania telewizyjna Oranżady Hellena. Spoty promuje hasło „Cudze chwalicie, swego nie znacie!”. W tegorocznej odsłonie kampanii Oranżady Hellena ponownie wzięli udział bohaterowie marki - kabaret Ani Mru Mru.

Reklamy pojawiły się na srebrnym ekranie z początkiem maja. Kampania stanowi kontynuację ubiegłorocznej formuły. 15-sekundowe spoty komunikują kluczowe cechy Oranżady Hellena – wielopokoleniowość, dumę z wyjątkowego polskiego produktu i pozytywne emocje, jakie wywołuje ten pyszny smak. Reklama jest silnie brandingowa i dobitnie podkreśla ważne cechy Oranżady Hellena: jej oryginalność, dobre nagazowanie i słodycz.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Hellena w tym roku stawia na impulsy, dlatego trzech bohaterów kabaretu reklamuje 3 odsłony oranżady w małym formacie, czyli puszkę, butelkę PET 0,4 l i butelkę szklaną z kapslem typu twist off – całkowite nowości w portfolio Oranżady.

Kabaret Ani Mru Mru przy dźwiękach znanego przeboju „Zabiorę Cię właśnie tam”, zabiera widzów w podróż między dekadami. Spot podkreśla, że oranżada jest napojem, który stale gości w polskich domach już od kilkudziesięciu lat.

Działania reklamowe pod hasłem „Cudze chwalicie, swego nie znacie” mają na celu wzmocnienie wizerunku Oranżady Hellena, jako polskiego produktu, który opiera się chwilowym modom i towarzyszy polskim konsumentom od dziesięcioleci, dając im wyjątkowe orzeźwienie. Bohaterowie kampanii – kabaret Ani Mru Mru, kojarzy się z radością życia i uśmiechem, dlatego też znakomicie wyraża emocje towarzyszące piciu Oranżady Hellena.

Kampanię telewizyjną wspierają działania w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube). Niebawem ruszy także specjalna strona www dedykowana Oranżadzie Hellena, wspierająca launch produktów w nowych opakowaniach. Spot telewizyjny przygotowała agencja GonnaBe. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij