TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Internet ASAP już za tydzień

Czy roboty zastąpią copywriterów? A Instagram – Facebooka? O co naprawdę chodzi w big data? Jak technologia zamienia „lubienie” w sprzedaż? I czy oszczędza przy tym wartość marki? Znamy już tematy wszystkich prelekcji konferencji Internet ASAP. A to już za tydzień, 21 i 22 maja w Krakowie.
O autorze
1 min czytania 2015-05-18

Przewidzianych jest aż 21 wystąpień i końcowy panel ekspertów. Wszystkie prelekcje będą skupiały się wobec marketingu 360° i rosnącej roli, jaką odgrywa w nim Internet.

Dr hab. Robert Kozielski, znany jako strateg doradzający największym markom i autor podręczników dla marketerów zastanowi się „Co mierzyć? Jak mierzyć? I co z tego ma wynikać dla organizacji, klientów, inwestorów?”

Maciej Tesławski, strateg z ponad-20-letnim stażem, spróbuje sprowokować dyskusję, czy słusznie upatrujemy w nowych technologiach komunikacyjnego przełomu.

Przełomów z kolei spodziewa się prawdziwy futurolog marketingu, Piotr Golczyk, Marketing Operations Director w Luksofcie, globalnej firmie IT z siedzibą w Szwajcarii. Naświetli pojęcie big data i opowie o… robotyzacji marketingu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mateusz Strzelecki, CMO w S4E, będzie mówił o budowaniu marki i sprzedaży jednocześnie w branżach B2B.

Łukasz Wala, odpowiedzialny za digital media w Maspeksie, zwróci uwagę na kluczowe znaczenie czasu i synchronizacji kampanii w dobie interakcji on-line.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Aleksandra Chojnacka i Katarzyna Kobiela z Amrestu podzielą się doświadczeniami globalnych marek (KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks) w łączeniu kampanii online, narzędzi mobilnych i komunikacji w miejscu sprzedaży. Sprawdzimy, czy droga od komunikacji marki do sprzedaży wiedzie przez mobile?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Na merytoryczną treść konferencji składają się trzy równoważne elementy – mówi Łukasz Wołek, szef agencji Eura7 i Abanana, inicjator Internet ASAP. – Poznamy perspektywę strategiczną i akademicką. Z kolei praktycy z wielkich firm pokażą operacyjne „tu i teraz” a także „tu i w niedalekiej przyszłości przyszłości”. A autorzy konkretnych rozwiązań dla marketingowców podzielą się wiedzą o taktyce. Ufam, że dzięki takiej konfrontacji każdy znajdzie coś dla siebie.

Nie tylko wiedza

Z Internet ASAP można wynieść nie tylko wiedzę i inspiracje, ale i nagrody. W konkursach do wygrania książki, gadżety, ale także landing page, a nawet kampanię wideo o wartości 10 tys. zł, ufundowaną przez sieć Sataku. Dodatkowo, na każdego uczestnika nie korzystającego ze zniżek, czeka zestaw prezentowy o wartości do 299 zł.

Rejestracja na stronie  wydarzenia.