Vizeum i Isobar wspierają premierę nowego serialu na kanale FOX

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Vizeum i Isobar wspierają premierę nowego serialu na kanale FOX

14 maja br. na kanale FOX odbyła się światowa premiera serialu "Miasteczko Wayward Pines". Wydarzenie wspiera konkurs przeznaczony dla polskich widzów. Działania promocyjne wspierają spółki należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Z okazji premiery na FOX rusza nowy konkurs w ramach projektu Znajdź swój serial! Sprawdź co dziś na FOX. Fani nowego serialu, ale także znanych i popularnych seriali "Grey's Anatomy: Chirurdzy", "Agenci T.A.R.C.Z.Y." i "Kości" mogą przez miesiąc odpowiadać na pytania dotyczące najnowszych odcinków ulubionych seriali. Na zwycięzców tygodniowych oraz miesięcznego rankingu czekają na m.in. iPad Air 2, kamera GoPro Hero 4 oraz aparat Polaroid Z2300. Konkurs potrwa do 7 czerwca.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Premiera "Miasteczka Wayward Pines" oraz konkurs wspierane są kampanią w TV na kanałach Polsat, TVN, TVN Style i TVN 24, w prasie oraz działania online i kampania w social media.

Za strategię i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum. Platformę konkursową przygotował Isobar Polska.

Trailer serialu poniżej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij