Wiele osób traktuje odpływy kanalizacyjne jak kosze na śmieci. Wrzucane do nich odpady nie tylko tworzą zatory, ale stanowią również zagrożenie dla pożytecznych mikroorganizmów, które oczyszczają ścieki w oczyszczalniach. Większość błędów użytkownicy popełniają nieświadomie. Stąd pomysł Aquanetu na kampanię pod hasłem „Nie śmieć w sieć”. Ma ona na celu poinformowanie użytkowników o konsekwencjach nieumyślnego pozbywania się śmieci oraz podsuwa rozwiązania bezpiecznej utylizacji wszystkich, nawet pozornie niewielkich odpadów.
Oficjalne rozpoczęcie kampanii miało miejsce 15 kwietnia podczas konferencji prasowej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Komunikacja prowadzona jest na terenie Poznania, a jej zakres obejmuje takie nośniki jak citylighty, plakaty w budynkach mieszkalnych, materiały prasowe oraz internet. Działania będą trwały do końca bieżącego roku.
Pomysłodawcą kampanii jest Dorota Wiśniewska (Kierowniczka Działu Marketingu i Rzeczniczka Prasowa Aquanet SA), a opiekunem projektu ze strony klienta jest Zofia Koszutska-Taciak (Specjalistka ds. marketingu).
Z ramienia agencji reklamowej about ad projekt prowadzi Monika Michaluk (Account Manager), Karmena Roztocka (Strategy & PR Director) i Sebastian Sauer (Creative Director) z zespołem w składzie: Dorota Janta-Lipińska (Copywriter), Michał Dorofiejczyk (Graphic Designer), Joanna Boruta (Strategic Planner).
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Ze wszystkimi materiałami można zapoznać się na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing