Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Nie śmieć w sieć”, czyli Aquanet z nową kampanią

W połowie kwietnia ruszyła kampania edukacyjno-informacyjna, organizowana przez Aquanet SA. Ma ona na celu uświadomienie mieszkańcom Poznania, że odpowiedzialność za stan sieci kanalizacyjnej ponoszą wszyscy jej użytkownicy.
O autorze
1 min czytania 2015-05-20

Wiele osób traktuje odpływy kanalizacyjne jak kosze na śmieci. Wrzucane do nich odpady nie tylko tworzą zatory, ale stanowią również zagrożenie dla pożytecznych mikroorganizmów, które oczyszczają ścieki w oczyszczalniach. Większość błędów użytkownicy popełniają nieświadomie. Stąd pomysł Aquanetu na kampanię pod hasłem „Nie śmieć w sieć”. Ma ona na celu poinformowanie użytkowników o konsekwencjach nieumyślnego pozbywania się śmieci oraz podsuwa rozwiązania bezpiecznej utylizacji wszystkich, nawet pozornie niewielkich odpadów.

Oficjalne rozpoczęcie kampanii miało miejsce 15 kwietnia podczas konferencji prasowej.

Komunikacja prowadzona jest na terenie Poznania, a jej zakres obejmuje takie nośniki jak citylighty, plakaty w budynkach mieszkalnych, materiały prasowe oraz internet. Działania będą trwały do końca bieżącego roku.

Pomysłodawcą kampanii jest Dorota Wiśniewska (Kierowniczka Działu Marketingu i Rzeczniczka Prasowa Aquanet SA), a opiekunem projektu ze strony klienta jest Zofia Koszutska-Taciak (Specjalistka ds. marketingu).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z ramienia agencji reklamowej about ad projekt prowadzi Monika Michaluk (Account Manager), Karmena Roztocka (Strategy & PR Director) i Sebastian Sauer (Creative Director) z zespołem w składzie: Dorota Janta-Lipińska (Copywriter), Michał Dorofiejczyk (Graphic Designer), Joanna Boruta (Strategic Planner).

Ze wszystkimi materiałami można zapoznać się na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się