Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Latarnicy.pl – Zaradni w sieci

Dlaczego warto zrobić pierwsze kroki w Internecie? Jakie korzyści może zapewnić osobom z grupy wiekowej 50+ poznanie usług i narzędzi cyfrowych? Jakie codzienne potrzeby seniorów zaspakajają portale i różnorodne zasoby internetowe?
O autorze
1 min czytania 2015-05-22

O tym wszyscy zainteresowani dowiedzieć się mogą oglądając nowy serial edukacyjny Latarnicy.pl – Zaradni w sieci, wyprodukowany na zlecenie Stowarzyszenia „Miasta w Internecie” w ramach projektu POLSKA CYFROWA RÓWNYCH SZANS.

Serial ma przede wszystkim walor edukacyjny – w przystępny sposób prezentuje nieznane dla osób 50+ i seniorów narzędzia i rozwiązania, usługi, terminy i pojęcia związane z technologiami cyfrowymi, które coraz częściej spotykamy w swoim otoczeniu. Przełamuje strach przed Internetem i prostuje mylne o nim wyobrażenia. Pokazuje jakie nowe możliwości i szanse oferuje przed nami sieć. Obok aktorów występują w nim Latarnicy Polski Cyfrowej – m.in. Magdalena Mitera, Jolanta Dec i Marcin Mechla, a także koordynator PCRS – Artur Krawczyk.

Serial emitowany jest w 1 programie TVP – w każdy czwartek i piątek do końca czerwca br. około godziny 7:30. A następnie dostępny na portalu www.latarnicy.pl.

Atutem serialu jest umiejscowienie akcji w malowniczej scenerii Tarnowa.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Autorem scenariusza serialu jest Klaudiusz Kuś, znany krakowski scenarzysta programów telewizyjnych i seriali, współpracujący m.in. z TVN. W serialu opowiedział codzienne historie z życia tarnowskiej rodziny – państwa Zaradnych, którzy po przejściu na emeryturę konfrontowani są co rusz z nowymi dla nich możliwościami i wyzwaniami świata Internetu.

Producentem wykonawczym serialu jest warszawska agencja Multistudio

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się