Jak przyciągnąć na event prawdziwe tłumy?

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jak przyciągnąć na event prawdziwe tłumy?

Już 23 czerwca w Warszawie odbędzie się konferencja „Jak przyciągnąć na event prawdziwe tłumy?”. To pierwsze wydarzenie z cyklu #eventcepcja, czyli eventów o eventach, organizowanych przez Evenea.pl.

Jest to również platforma wymiany wiedzy i inspiracji dla Klientów oraz Partnerów serwisu oraz wszystkich tych, którzy na co dzień chętnie sięgają po event marketing, by poprawić swoje wyniki wizerunkowe i sprzedażowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z zazdrością obserwujesz działania konkurencji? Potrzebujesz wskazówek i chciałbyś skorzystać z rad prawdziwych ekspertów świata biznesu? A może jesteś w trakcie budowania sieci kontaktów? Jeśli choć na jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, odwiedź nas 23 czerwca w Warszawie (Zebra Tower, ul. Mokotowska 1, p.12). Zdradzimy ci, jak sprawnie przeprowadzić zapisy na event (Piotr Kocjan, Evenea). Poznasz też tajniki promocji wydarzenia w social mediach (Bartłomiej Rak, Socjomania), odkryjesz siłę monitoringu przed, w trakcie i po evencie (Anna Miotk), dowiesz się, jak przygotować skuteczną kampanię e-mail marketingową (Ireneusz Klimczak, GetResponse) oraz jak zorganizować networking, który na długo zapadnie w pamięć Twoich odbiorców (Izabela Górska, Business Link Warszawa). Co ważne, sam weźmiesz w takim networkingu udział pod koniec konferencji. Poprowadzi je Grzegorz Turniak, niestrudzony orędownik wartościowych idei: networkingu, minglingu, zarządzania talentami i karierą.

„Eventy dziś to nie tylko imprezy organizowane przez agencje eventowe, ale także ważny element strategii wizerunkowych wielu firm, które realizują je samodzielnie. Niezależnie jednak od celu, dla którego organizują wydarzenie – czy jest to budowa wizerunku eksperckiego, rozpowszechnienie jakiejś idei lub podejścia do biznesu, pokazanie klientom „ludzkiej twarzy”, edukacja rynku, prezentacja nowego produktu, promocja marki czy bezpośredni zysk – muszą zadbać o jego rzeczową, interesującą i przede wszystkim skuteczną promocję. Po jakie narzędzia powinny sięgnąć? O tym m.in. będziemy rozmawiać podczas spotkań z cyklu #eventcepcja”- komentuje Edyta Kowal, PR Manager Evenea.pl.

„Przy promocji naszego wydarzenia w mediach tradycyjnych czy społecznościowych istotny jest też monitoring tychże mediów. Pozwala on na zorientowanie się, czy dystrubucją materiałów prasowych o wydarzeniu była skuteczna, jest też podstawą do rozliczenia efektów ze sponsorami. W przypadku mediów społecznościowych pozwala oszacować zainteresowanie potencjalnych uczestników, określić ich potrzeby związane z danym wydarzeniem czy zgromadzić informacje zwrotne związane z organizacją wydarzenia.” – zauważa Anna Miotk, jedna z prelegentów wydarzenia.

Spotkanie rozpocznie się i zakończy sesją networkingową. Jak podkreśla Grzegorz Turniak, moderujący tę cześć eventu, „konferencje i seminaria są nie tylko źródłem wiedzy jawnej prezentowanej przez prelegentów. Są również okazją do wymiany wiedzy ukrytej i doświadczeń uczestników. Nawiązywanie  i umacnianie relacji czyli networking pomaga minimalizować deficyt wiedzy, ułatwia prowadzenie projektów, pozwala rekrutować właściwych, utalentowanych pracowników i zbierać z rynku informacje niezbędne do modyfikacji strategi biznesu”. „Statystyki pokazują, że ponad 70% ich uczestników nie czuje się komfortowo podczas networkingu konferencji, nie mają śmiałości w »przełamywaniu lodów« podczas takich wydarzeń. Uczestnicy koncentrują się głównie na warstwie merytorycznej konferencji, tracąc unikalną okazję poznania ludzi w branży stworzoną przez organizatorów eventu. Bez wspomagania (icebreaker ) organizatorów mingling ułatwiający wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy uczestnikami jest zazwyczaj niewielki” – twierdzi Turniak. Uczestnicy konferencji będą mieli oakzję przekonać się o tym na własnej skórze. 

Pierwsze bezpłatne spotkanie w ramach akcji #eventcepcja odbędzie się 23 czerwca w Zebra Tower, siedzibie Business Link Warszawa, przy ulicy Mokotowskiej 1 w Warszawie. Szczegółowe informacje dotyczące prelegentów, godziny spotkania i rejestracji można znaleźć na stronie. Bilety w Evenea już od poniedziałku. Zgłoszenia na konferencję będą selekcjonowane – pierwszeństwo mają dyrektorzy, managerowie i specjaliści. Liczba miejsc ograniczona.

Organizator: Evenea.pl
Współorganizator: Business Link Warszawa 
Partnerzy: Warsaw Innovation Day, GoodieFoodie, Aphotic Red, Rent Design, SBE
Foto/wideo: Adam Pływaczewski
Patroni medialni: ZFPR, Meeting Planner, Nowy Marketing, Mam Startup, eventmapa.pl

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij