ActivLab Sport dołącza do grona klientów K2 Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
ActivLab Sport dołącza do grona klientów K2 Media

Agencja mediowa K2 Media, działająca w ramach Grupy K2, w wyniku wygranego przetargu rozpoczęła współpracę z marką ActivLab Sport, z portfolio REGIS. K2 Media odpowiedzialna jest za przygotowanie strategii, key visuals, kampanii online oraz akcji niestandardowej.

K2 Media przygotowała niestandardową, wiosenną kampanię wprowadzającą nową linię RUN&BIKE. RUN&BIKE to osiem produktów zapewniających kompleksowe wsparcie przed, podczas i po wysiłku. Idea przewodnia kampanii to: „#TERAZ! To Twój Czas!”. Celem jest zachęta do uprawiania sportu i motywowowanie by nie odkładać treningów na później.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii online został przygotowany niestandardowy spot. Wnętrze jednego z warszawskich tramwajów zmieniono w siłownię, tak aby podróżujący nim pasażerowie nie mogli odkładać swoich postanowień na później i zaczęli ćwiczyć już #TERAZ! Akcji towarzyszył sampling produktów Run&BIKE. Relacja video z tego niecodziennego wydarzenia została wykorzystana do promocji produktu na YouTube, oraz na Facebook’u.

W ramach współpracy, K2 Media odpowiedzialna jest za komunikację marki w social media oraz planowanie i zakup mediów. Na potrzeby kampanii powstał m.in. Fanpage Run&Bike, gdzie można odnaleźć informacje dotyczące asortymentu marki, porady dla sportowców a także wzmianki o aktualnych wydarzeniach, nowościach oraz promocjach.

Projekt przewiduje dodatkowo kolejne aktywacje m.in. w różnych kanałach social media. Współpraca pomiędzy markami zaplanowana jest na rok.

„Oferta złożona przez zespół K2 Media wyróżniała się z kreatywnym, odważnym i świeżym spojrzeniem na całość kampanii. Fakty te zadecydowały o wygranej K2 Media.” – komentuje Magdalena Nowak, Dyrektor ds. Marketingu firmy REGIS.

Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 40 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe. Do grona stałych Klientów firmy należą: L’Oreal, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, LG, Meritum Bank, Nutricia, Play, Polpharma, Provident, COSTA, BZ WBK, Coty Polska – Playboy Frangrances, Amerigas, ActivLab Sport.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij