Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agencja Migomedia wdrożyła nową stronę www dla Grupy PWN

Po odwiedzeniu nowej strony, na pierwszy rzut oka widać, że nowopowstały serwis internetowy Grupy PWN jest przejrzysty, intuicyjny, zgodny z najnowszymi standardami i kreuje nowoczesny wizerunek marki w Internecie. Witryna wyróżnia się w branży, a dodatkowo posiada wersję na urządzenia mobilne.
O autorze
1 min czytania 2015-05-26

Za wdrożenie strony odpowiedzialna była agencja Migomedia.

„Wielu z nas pamięta kultowe tomy encyklopedii PWN, z których czerpało się wiedzę. Jednak Grupa PWN to znacznie więcej niż tylko encyklopedie. Nie każdy wie, że Grupa oprócz tego, że działa w obszarze wydawniczym, oferuje również usługi drukarskie, logistyczne, tłumaczeniowe. PWN wysyła aż 71 tys. książek dziennie i jest drugą firmą w Polsce pod względem hurtowej sprzedaży książek. Rocznie, nakładem wydawnictw Grupy ukazuje się ponad 500 tytułów. PWN prowadzi również szkolenia i konferencje skierowane do różnych grup swoich klientów. Serwis internetowy w jednym miejscu w sposób przejrzysty prezentuje informacje na temat działalności Grupy PWN jak również wszystkich spółek wchodzących w jej skład. Warto odwiedzić stronę, by zobaczyć jak zmieniło się PWN.” – mówi Michał Hryniszyn prezes agencji Migomedia.pl

Więcej na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj