Za wdrożenie strony odpowiedzialna była agencja Migomedia.
„Wielu z nas pamięta kultowe tomy encyklopedii PWN, z których czerpało się wiedzę. Jednak Grupa PWN to znacznie więcej niż tylko encyklopedie. Nie każdy wie, że Grupa oprócz tego, że działa w obszarze wydawniczym, oferuje również usługi drukarskie, logistyczne, tłumaczeniowe. PWN wysyła aż 71 tys. książek dziennie i jest drugą firmą w Polsce pod względem hurtowej sprzedaży książek. Rocznie, nakładem wydawnictw Grupy ukazuje się ponad 500 tytułów. PWN prowadzi również szkolenia i konferencje skierowane do różnych grup swoich klientów. Serwis internetowy w jednym miejscu w sposób przejrzysty prezentuje informacje na temat działalności Grupy PWN jak również wszystkich spółek wchodzących w jej skład. Warto odwiedzić stronę, by zobaczyć jak zmieniło się PWN.” – mówi Michał Hryniszyn prezes agencji Migomedia.pl
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Więcej na stronie.