Agencja Migomedia wdrożyła nową stronę www dla Grupy PWN

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Migomedia wdrożyła nową stronę www dla Grupy PWN

Po odwiedzeniu nowej strony, na pierwszy rzut oka widać, że nowopowstały serwis internetowy Grupy PWN jest przejrzysty, intuicyjny, zgodny z najnowszymi standardami i kreuje nowoczesny wizerunek marki w Internecie. Witryna wyróżnia się w branży, a dodatkowo posiada wersję na urządzenia mobilne.

Za wdrożenie strony odpowiedzialna była agencja Migomedia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Wielu z nas pamięta kultowe tomy encyklopedii PWN, z których czerpało się wiedzę. Jednak Grupa PWN to znacznie więcej niż tylko encyklopedie. Nie każdy wie, że Grupa oprócz tego, że działa w obszarze wydawniczym, oferuje również usługi drukarskie, logistyczne, tłumaczeniowe. PWN wysyła aż 71 tys. książek dziennie i jest drugą firmą w Polsce pod względem hurtowej sprzedaży książek. Rocznie, nakładem wydawnictw Grupy ukazuje się ponad 500 tytułów. PWN prowadzi również szkolenia i konferencje skierowane do różnych grup swoich klientów. Serwis internetowy w jednym miejscu w sposób przejrzysty prezentuje informacje na temat działalności Grupy PWN jak również wszystkich spółek wchodzących w jej skład. Warto odwiedzić stronę, by zobaczyć jak zmieniło się PWN.” – mówi Michał Hryniszyn prezes agencji Migomedia.pl

Więcej na stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij