TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Przede wszystkim myśleć. Podsumowanie konferencji Internet ASAP 2015

– Jak do tej pory, najciekawsze wydarzenie w branży w tym roku – mówią uczestnicy czwartej konferencji Internet ASAP, która miała miejsce 21 i 22 maja w Krakowie. Wzięło w niej udział ok. 170 osób. Chwalono różnorodność tematów i szerokie spektrum prelegentów.
O autorze
1 min czytania 2015-05-28

Najwięcej emocji wzbudziło wystąpienie Macieja Tesławskiego, który przypomniał, o co chodzi w marketingu, i że wszelkie nowoczesne narzędzia muszą służyć profesjonalistom do budowania chęci zakupu i wartości marki. Odwołując się do własnego bogatego doświadczenia, apelował o odwagę w… myśleniu o marketingu. Zapytany o podstawową kompetencję marketera w dobie mediów cyfrowych odpowiedział: – Myśleć!

Uczestnicy bardzo wysoko ocenili też wystąpienie Macieja Budzicha (mediafun), który opowiadał o sposobach na uzyskanie szumu w nowych mediach. Co ciekawe, wysoko oceniono prezentacje case studies, w których firmy medialne prezentowały przypadki zastosowań własnych rozwiązań. –Poznaję ludzi, z którymi mogę współpracować i technologie, z którymi być może nie zetknęłabym się przy pracy – mówi Katarzyna Jasińska, marketer z firmy Biomed.

Uczestnicy wysoko ocenili zarówno tematykę, prelekcje, jak i organizację wydarzenia. Za największą wartość konferencji uznawano najczęściej różnorodność tematów i prelegentów. Na drugim miejscu –efektywny networking. – Spotykamy ludzi z trzech poziomów: praktyków z działów marketingu, agencji, oraz teoretyków, i możemy usłyszeć jakie są perspektywy na przyszłość – mówi Aleksandra Chalimoniuk z Sokołowa. A Andrzej Zemła z Grupy Inco dodaje – Jak do tej pory, Internet ASAP to najciekawsze wydarzenie w branży w tym roku. Niesamowita ilość wiedzy, do przełożenia na pracę z marką.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj