Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Youtuberzy #bezlimitu dla Virgin Mobile

Virgin Mobile i youtuberzy, zrzeszeni w sieci partnerskiej LifeTube, ruszają z akcją #bezlimitu. W projekcie biorą udział: Matura to Bzdura, Ravgor, Szparagi, Drollercaster, JDabrowsky oraz Kaiko.
O autorze
1 min czytania 2015-06-01

Celem kampanii jest wyłonienie najbardziej kreatywnych widzów, którzy poprzez swoje video pokażą, jak według nich wygląda życie bez limitu.

Kampania, realizowana na kanałach youtuberów oraz na kanale marki Virgin Mobile, będzie trwała do 15 czerwca. Obecnie rozpoczął się pierwszy etap akcji, w którym twórcy rozrywkowi oraz gamingowi poprzez dedykowane odcinki zachęcają do wzięcia udziału w konkursie i nadsyłania swoich produkcji:

Materiał Drollercastera, JDabrowsky i Kaiko

Materiał MaturaToBzdura.TV

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do 7 czerwca zainteresowani widzowie mogą przesyłać swoje video na adres [email protected]. Z nadesłanych materiałów organizatorzy konkursu wyselekcjonują najbardziej kreatywne produkcje, które następnie zostaną opublikowane na kanale Virgin Mobile. W ostatnim etapie konkursu, od 7 do 14 czerwca, widzowie zadecydują, który z uczestników zdobędzie główną nagrodę, czyli możliwość nagrania video wspólnie z jednym z wybranych youtuberów, będących ambasadorami kampanii #bezlimitu. Zwycięski materiał zostanie opublikowany na kanale Virgin Mobile.

Zostałem ambasadorem kampanii #bezlimitu, ponieważ bardzo cenię w ludziach spontaniczność, odwagę oraz wewnętrzny luz. Właśnie takich ludzi szukamy i liczymy na wiele kreatywnych produkcji. – wyjaśnia Ravgor, prankowiec.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nasza akcja #bezlimitu na Youtube ma być przede wszystkim świetną zabawą, która rozbudzi kreatywność i spontaniczność w internautach. Zależało nam na tym, aby koncepcja kampanii była jak najbardziej zbliżona do charakteru Virgin Mobile, dlatego też zdecydowaliśmy się współpracę z youtuberami związanymi z rozrywką oraz gamingiem. – tłumaczy Kinga Brzezińska, Virgin Mobile. Hasło akcji #bezlimitu ma promować ofertę sieci: rozmowy, SMSy, internet bez limitu i bez umowy za 29 zł.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kanał Virgin Mobile na Youtube

Kanał MaturaToBzdura.TV

Kanał Ravgor.TV

Kanał Szparagi

Kanał Drollercaster

Kanał Kaiko

Kanał JDabrowsky