Edukacyjna kampania jogurtów o niskim indeksie glikemicznym od Bakomy

Kampania promująca jogurty Bakoma Premium Frutica w Internecie wkracza w drugi etap. Po części wizerunkowej wprowadzającej ten produkt na rynek, Bakoma stawia na edukację swoich konsumentek wyjaśniając, jakie znaczenie dla procesu zdrowego odżywiania ma indeks glikemiczny.
O autorze
1 min czytania 2012-10-24

Po półrocznej kampanii nieidealna.pl mającej na celu obalenie stereotypu „kobiety idealnej”, Bakoma rozpoczęła popularyzację pojęcia „indeks glikemiczny” (IG), które stało się USP (Unique Selling Point) tej część kampanii. Celem działań edukacyjnych jest zwiększenie świadomości kobiet w zakresie zdrowego żywienia, a także dalsze budowanie wizerunku produktu Premium Frutica.

Edukacyjny charakter kampanii wspierają merytorycznie eksperci: dietetyk i psycholog-coach, których artykuły można śledzić na stronie internetowej. Dietetyk stopniowo wprowadza konsumentki w tematykę zdrowego odżywiania i w przystępny sposób wyjaśnia im rolę indeksu glikemicznego. Natomiast psycholog-coach wyjaśnia, jakie mechanizmy sterują kobietami i w ciekawy sposób przedstawia metody odzwyczajania się od niezdrowych nawyków. Komunikację ekspercką uzupełniają teksty błyskotliwej blogerki, która komentuje rzeczywistość „kobiet nieidealnych”.

Całość działań edukacyjnych spina komunikacja na fan page’u, na którym prowadzona jest graficzna komunikacja o dużym potencjale wirusowym ściśle powiązana z głównym tematem kampanii.

Trwająca cztery miesiące kampania obejmie także działania e-PR oraz kampanię SEM/display. Za strategię, realizację działań oraz ich promowanie odpowiada agencja marketingowa Goldbach Interactive.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing