Najnowsza kampania ŠKODY i produkcja telewizyjna agencji Opcom

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Najnowsza kampania ŠKODY i produkcja telewizyjna agencji Opcom

Wraz z początkiem czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa marki ŠKODA, autorstwa agencji reklamowej Opcom.

Kampania przebiega pod hasłem „Upust czy wyposażenie”, a w jej ramach kupujący model Rapid będzie mógł zdecydować, czy woli otrzymać rabat 3000 zł, czy wyposażenie dodatkowe o wartości do 6000 zł w cenie auta (dodatki będzie wybierał sam z dostępnych dla modelu opcji).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania obejmuje działania w telewizji, VOD, kampanię digital i radiową, a także landing page kampanii.

Agencja Opcom odpowiada również za koncepcję kreatywną i produkcję spotu telewizyjnego kampanii

Kampania potrwa do końca czerwca.

Za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja interaktywna Kalicińscy.com.
Za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij