Agencja została powołana z wewnętrznych struktur ISTV Media, produkujących do tej pory materiały na potrzeby telewizji internetowej ISTV. – Liczba zapytań, niezwiązanych bezpośrednio z ramówką ISTV oraz liczne rozmowy z przedstawicielami agencji skłoniły nas do utworzenia komórki, obsługującej zewnętrznych klientów – wyjaśnia Marcin Jaśkiewicz, prezes zarządu ISTV Media. – To naturalna odpowiedź, na rynkową potrzebę video w jakości telewizyjnej – dodaje.
ISTV Services zapewnia kompleksową obsługę kreatywno-produkcyjną. Oprócz materiałów na potrzeby internetu i e-commerce, tworzy również filmy reklamowe i produktowe, realizuje outsourcing dla projektów agencji reklamowych oraz zapewnia obsługę eventów i konferencji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Dzięki telewizyjnemu zapleczu, jesteśmy w stanie sprostać każdemu wyzwaniu najbardziej wymagających klientów – mówi Kamil Janik, który stanie na czele nowej agencji.
Wśród największych klientów w portfolio ISTV znajdują się takie marki, jak Microsoft, Orange, PayU (Grupa Allegro) czy DPD Polska.
Strona agencji: www.istv.pl/services
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing