TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Serce, Rozum i Agenci Cybertarczy walczą z L.I.C.H.O. w niestandardowej kampanii Orange

DWL we współpracy z Publicis stworzył kampanię w niestandardowy sposób promującą CyberTarczę oraz działania Orange poświęcone bezpieczeństwu w sieci.
O autorze
1 min czytania 2015-06-08

Akcję zrealizowano we współpracy ze znanymi blogerami i youtuberami – Natalią Tur (Nishka.pl), Michałem Fedorowiczem (Kulturą w płot), Pauliną Mikułą (YT/Mówiąc inaczej) i Maciejem Dąbrowskim (YT/Z dupy) – którzy wcielili się w członków organizacji L.I.C.H.O., odpowiedzialnej za pornografię, przemoc, wirusy i ataki hakerskie w Internecie. Kampanię poprzedziło teaserowe „przejęcie” fanpage’a Serca i Rozumu przez złoczyńców, którzy m.in. opublikowali na nim swój manifest. Serce i Rozum, po „odbiciu” profilu, powołali do życia Agentów CyberTarczy – fanów, którzy przez grywalizację włączyli się w misję pokonania zła w internecie, dowiadując się jednocześnie o zagrożeniach czyhających w sieci i odpowiadających na nie aktywnościach operatora. W czterech kolejnych odsłonach fani walczyli z kolejnymi reprezentantami L.I.C.H.A., pokonując ich na ich własnych polach. Kampanię kończy spot, w którym złoczyńcy powracają na ścieżkę dobra. Kontynuacją komunikacji będą działania w kanałach własnych współpracujących influncerów, którzy przekażą swoim fanom dodatkowe informacje na temat bezpieczeństwa w sieci. 

Bezpieczeństwo w internecie to coraz ważniejszy problem – także w percepcji klientów Orange. Jednocześnie zwrócenie uwagi na konkretne modele działania i usługi pomagające w jego zachowaniu jest coraz trudniejsze. Dlatego postanowiliśmy do komunikacji wykorzystać nie tylko Serce i Rozum – sympatycznych bohaterów wcześniejszych kampanii, ale także naturalnych dla sieci (to ważne) liderów opinii, którzy przewrotnymi rolami złoczyńców pozwolili przykuć uwagę odbiorców – powiedział Michał Kisielewski, Dyrektor Kreatywny DWL.

Działania rozpoczęły się od spotu z Sercem i Rozumem, który od 22 maja emitowały główne stacje telewizyjne (TVN, TVP i Polsat). Następnie, przy wsparciu kampanii odsłonowej, akcja została w głównej mierze przeprowadzona w mediach społecznościowych Orange, a także na dedykowanej stronie. Za ideę i realizację kampanii odpowiada DWL i Publicis, produkcję części telewizyjnej powierzono Platige Image i Film Produkcji, a części internetowej Grandessie. Filmy stworzone na potrzeby kampanii – jak ten z Maciejem Dąbrowskim – można zobaczyć na profilu Serca i Rozumu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj