Wizard dla Yamaha w nowej kampanii Zostań #AMbasadorem Yamaha

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wizard dla Yamaha w nowej kampanii Zostań #AMbasadorem Yamaha

W związku z rosnącą popularnością jednośladów, ale też nowym obowiązkiem posiadania prawa jazdy kategorii AM przez osoby w wieku 14-18 na skutery o pojemności 50 cc, Yamaha w swojej kampanii reklamowej wychodzi z ciekawą propozycją.

Kupując skuter,  Yamaha da Ci rabat w wysokości 400 zł z możliwością wykorzystania na kurs prawa jazdy kategorii AM. Ofertę taką Yamaha przedstawiła w nawiązaniu do wymagań komunikacyjnych. Od stycznia 2013 roku, do poruszania się skuterem o pojemności 50 cc wymagane jest posiadanie prawa jazdy kategorii AM.  Akcja pod hasłem "Przytnij kasę na prawko" trwa do końca wakacji i jest dedykowana młodzieży. To właśnie ten rodzaj transportu,  jakim jest skuter jest atrakcyjnym i praktycznym dla młodych osób, a obowiązek posiadania drogiego prawa jazdy skutecznie ograniczył młodym kierowcom dostęp do pierwszego zmotoryzowanego jednośladu - mówi Tomasz Seroczyński, dyrektor kreatywny agencji Wizard. Kampania realizowana jest w mediach społecznościowych oraz salonach sprzedaży firmy Yamaha na terenie całego kraju. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Każdy, kto posiada prawo jazdy kategorii AM dzięki firmie Yamaha staje się już ambasadorem tej marki. Dołączając do grona odbiorców tej marki zyskujemy indywidualny styl, charakter i niezawodność.

Kampania realizowana jest na zlecenie Yamaha Motor Polska przez agencję kreatywną Wizard.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij