Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wizard dla Yamaha w nowej kampanii Zostań #AMbasadorem Yamaha

W związku z rosnącą popularnością jednośladów, ale też nowym obowiązkiem posiadania prawa jazdy kategorii AM przez osoby w wieku 14-18 na skutery o pojemności 50 cc, Yamaha w swojej kampanii reklamowej wychodzi z ciekawą propozycją.
O autorze
1 min czytania 2015-06-10

Kupując skuter,  Yamaha da Ci rabat w wysokości 400 zł z możliwością wykorzystania na kurs prawa jazdy kategorii AM. Ofertę taką Yamaha przedstawiła w nawiązaniu do wymagań komunikacyjnych. Od stycznia 2013 roku, do poruszania się skuterem o pojemności 50 cc wymagane jest posiadanie prawa jazdy kategorii AM.  Akcja pod hasłem „Przytnij kasę na prawko” trwa do końca wakacji i jest dedykowana młodzieży. To właśnie ten rodzaj transportu,  jakim jest skuter jest atrakcyjnym i praktycznym dla młodych osób, a obowiązek posiadania drogiego prawa jazdy skutecznie ograniczył młodym kierowcom dostęp do pierwszego zmotoryzowanego jednośladu – mówi Tomasz Seroczyński, dyrektor kreatywny agencji Wizard. Kampania realizowana jest w mediach społecznościowych oraz salonach sprzedaży firmy Yamaha na terenie całego kraju. 

Każdy, kto posiada prawo jazdy kategorii AM dzięki firmie Yamaha staje się już ambasadorem tej marki. Dołączając do grona odbiorców tej marki zyskujemy indywidualny styl, charakter i niezawodność.

Kampania realizowana jest na zlecenie Yamaha Motor Polska przez agencję kreatywną Wizard.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj