Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

http://hatalska.com/ prezentuje Living in the moment

Natalia Hatalska, autorka bloga http://hatalska.com, w ramach projektu blogowego OnOff opublikowała nowy film dokumentalny o trendzie określanym jako living in the moment (lub po polsku tu i teraz).
O autorze
1 min czytania 2015-06-12

Natalia Hatalska, autorka bloga http://hatalska.com, uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce, w nowym odcinku z serii OnOff przedstawia trend określany jako living in the moment (po polsku tu i teraz).  

Living in the moment to znane nam carpie diem, cieszenie się chwilą – przeżywanie dnia najlepiej, jak mogłoby się go przeżyć. Oczywiste dla tego trendu jest świadome zwolnienie tempa życia, choćby na chwilę. Typowe jest także cieszenie się chwilą, małymi rzeczami, radość życia, zdecydowanie bardziej być niż mieć.

Gdy mówimy o trendzie living in the moment, można zauważyć, że to zjawisko rosnące. Trudno go jednak jednoznacznie opisać, bowiem składa się bowiem na niego kilka subtrendów.

Po pierwsze, mamy subtrend określany jako yolo. Stereotypowo rozumiane jako szalone, czasami nawet nieodpowiedzialne zachowanie, coś, czego nie robiliśmy nigdy wcześniej, przypisywane głównie młodym ludziom. W rzeczywistości yolo to raczej chęć skupienia się na danym momencie, spontaniczność, przekraczanie granic, ale i samoświadomość swoich potrzeb. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Drugi subtrend to mindfulness, określany często jako uważność. Chodzi w nim o szczególny rodzaj uwagi nastawionej na daną chwilę, na siebie i na innych ludzi. W nurt uważności wpisuje się m.in. świadoma rezygnacja z technologii i pełna koncentracja na danym momencie.

Trzecim istotnym subtrendem jest coraz częstsze korzystanie z tzw. efemerycznych mediów społecznościowych. Takich, w których treści są bardzo krótkie lub po prostu znikają po określonym czasie. Sukces serwisów takich jak Snapchat, Vine, Periscope, Twitter czy Tinder bierze się między innymi stąd, że nie marnują cennych chwil, pozwalając na szybką, skrótową komunikację.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Bohaterami odcinka Living in the moment są przedstawiciele poszczególnych subtrendów: Yuri Drabent, dyrektor kreatywny i współzałożyciel agencji Lubię To, w wolnych chwilach skaczący ze spadochronem i ścigający się na gokartach, Julia Izmałkowa, założycielka Izmałkowa Consulting, podróżniczka, ćwicząca jogę i boks, oraz Arlena Witt, freelancer, copywriter, pasjonatka mediów społecznościowych typu Vine czy Snapchat.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kilka słów od autorki o odcinku Living in the moment.

Odcinek o zjawisku Living in the moment jest trzecim odcinkiem, który powstał w ramach cyklu OnOff – cyklu poświęconego trendom społecznym.
Partnerem Strategicznym cyklu OnOff jest Orange.
Za realizację filmu odpowiada studio produkcyjne OnlyOnly.