TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

4MATIC napędza najlepszych

Liquid – dział kreatywny MEC jest autorem koncepcji kreatywnej oraz strategii komunikacji kampanii promującej napęd 4MATIC marki Mercedes-Benz. Kluczowym elementem pierwszej części kampanii jest wyścig rozegrany między Justyną Kowalczyk, a poruszającymi się Meredesem GLK ratownikami GOPR.
O autorze
0 min czytania 2012-10-26

Za pomocą strony internetowej 4matic.mercedes-benz.pl oraz profilu marki Mercedes Benz Polska na portalu Facebook internauci mają możliwość typowania zwycięzcy i czasu, dopisując krótkie uzasadnienie kto i dlaczego ich zdaniem wygrał w tym niecodziennym wyścigu. Etap drugi kampanii zaplanowany został na 7 listopada 2012. Poza odpowiedzią na pytanie konkursowe, Mercedes przygotował dla Internautów, dodatkowy kontent, w tym pełen materiał z wyścigu z rozwiązaniem zagadki konkursowej.

– Wyścig jest dla nas fantastyczną okazją do opowiedzenia w ciekawy sposób o zaangażowaniu marki Mercedes-Benz we współpracę z Justyną Kowalczyk i Górskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. To także okazja do zaprezentowania pełnej oferty samochodów z napędem na 4 koła 4MATIC i przetestowania systemu 4MATIC w trudnym terenie – komentuje Urszula Reichman, Marketing Manager Mercedes-Benz Cars.