4MATIC napędza najlepszych

Liquid – dział kreatywny MEC jest autorem koncepcji kreatywnej oraz strategii komunikacji kampanii promującej napęd 4MATIC marki Mercedes-Benz. Kluczowym elementem pierwszej części kampanii jest wyścig rozegrany między Justyną Kowalczyk, a poruszającymi się Meredesem GLK ratownikami GOPR.
O autorze
0 min czytania 2012-10-26

Za pomocą strony internetowej 4matic.mercedes-benz.pl oraz profilu marki Mercedes Benz Polska na portalu Facebook internauci mają możliwość typowania zwycięzcy i czasu, dopisując krótkie uzasadnienie kto i dlaczego ich zdaniem wygrał w tym niecodziennym wyścigu. Etap drugi kampanii zaplanowany został na 7 listopada 2012. Poza odpowiedzią na pytanie konkursowe, Mercedes przygotował dla Internautów, dodatkowy kontent, w tym pełen materiał z wyścigu z rozwiązaniem zagadki konkursowej.

– Wyścig jest dla nas fantastyczną okazją do opowiedzenia w ciekawy sposób o zaangażowaniu marki Mercedes-Benz we współpracę z Justyną Kowalczyk i Górskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. To także okazja do zaprezentowania pełnej oferty samochodów z napędem na 4 koła 4MATIC i przetestowania systemu 4MATIC w trudnym terenie – komentuje Urszula Reichman, Marketing Manager Mercedes-Benz Cars.