4MATIC napędza najlepszych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
4MATIC napędza najlepszych

Liquid – dział kreatywny MEC jest autorem koncepcji kreatywnej oraz strategii komunikacji kampanii promującej napęd 4MATIC marki Mercedes-Benz. Kluczowym elementem pierwszej części kampanii jest wyścig rozegrany między Justyną Kowalczyk, a poruszającymi się Meredesem GLK ratownikami GOPR.

Za pomocą strony internetowej 4matic.mercedes-benz.pl oraz profilu marki Mercedes Benz Polska na portalu Facebook internauci mają możliwość typowania zwycięzcy i czasu, dopisując krótkie uzasadnienie kto i dlaczego ich zdaniem wygrał w tym niecodziennym wyścigu. Etap drugi kampanii zaplanowany został na 7 listopada 2012. Poza odpowiedzią na pytanie konkursowe, Mercedes przygotował dla Internautów, dodatkowy kontent, w tym pełen materiał z wyścigu z rozwiązaniem zagadki konkursowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Wyścig jest dla nas fantastyczną okazją do opowiedzenia w ciekawy sposób o zaangażowaniu marki Mercedes-Benz we współpracę z Justyną Kowalczyk i Górskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. To także okazja do zaprezentowania pełnej oferty samochodów z napędem na 4 koła 4MATIC i przetestowania systemu 4MATIC w trudnym terenie - komentuje Urszula Reichman, Marketing Manager Mercedes-Benz Cars.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij