Autor „Biblii” Brandingu po raz pierwszy w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Autor „Biblii” Brandingu po raz pierwszy w Polsce

Światowy lider z zakresu badania marek, ich kreowania i strategii zarządzania, niekwestionowany lider brand marketingu, autor bestselleru „Strategiczne zarządzanie marką” KEVIN LANE KELLER po raz pierwszy wystąpi przed polską publicznością.

Swoim doświadczeniem oraz wizją przyszłości marki podzieli się z uczestnikami GOLDEN MARKETING CONFERENCE.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Profesor KEVIN LANE KELLER znany jest w Polsce i na świecie jako absolutny autorytet w dziedzinie brand marketingu. Wraz z Philipem Kotlerem zasłynął jako współautor „Marketing Management”, natomiast jego indywidualne dzieło „Strategiczne zarządzanie marką” okrzyknięte zostało „biblią brandingu” nie tylko przez środowisko akademickie.

KELLER swoje doświadczenie zawodowe zdobywał jako konsultant i doradca brand marketingu w takich firmach jak Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss, Procter & Gamble, oraz SAB Miller. Ponadto, doradzał również takim firmom jak Allstate, Beiersdorf (Nivea), BlueCross BlueShield, Campbells, Eli Lilly, ExxonMobil, General Mills, Goodyear, Kodak, Mayo Clinic, Nordstrom, Shell Oil, Starbucks, Unilever, oraz Young & Rubicam. Był on również powiernikiem Naukowego Instytutu ds. Marketingu, jak również głównym prelegentem seminariów z zakresu marketingu podczas spotkań organizowanych dla osób na stanowiskach zarządczych.

Główną specjalizacją KELLERA są strategie marketingowe oraz planowanie, a w szczególności obserwacje zachowań klientów w kontekście poprawy strategii marketingowych. Wnioskami dzieli się z czytelnikami w swoich publikacjach zamieszczanych m.in. w prestiżowych czasopismach marketingowych „Journal of Marketing”, „Journal of Marketing Research”, oraz „Journal of Consumer Research”. Obecnie Keller skupia się na badaniach dotyczących tworzenia, mierzenia oraz zarządzania wartością marki.

KEVIN LANE KELLER swoim wystąpieniem otworzy pierwszą edycję Golden Marketing Conference, skierowanej do top managementu, kadry zarządzającej i osób decyzyjnych budujących polską sferę biznesu. Konferencja potrwa dwa dni od 29 do 30 września 2015 r. a odbędzie się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w najbardziej reprezentacyjnym centrum konferencyjnym Poznań City Center z widowiskową Salą Ziemi mieszczącą 2 000 osób.

Więcej informacji na temat spotkania znaleźć można na stronie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij