Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Kerris zaprasza na Dzień Otwarty – Poznaj tajniki pracy w agencji interaktywnej

Grupa KERRIS zaprasza studentów zarządzania, administracji, marketingu i kierunków pokrewnych na Dzień Otwarty. Podczas krótkich prelekcji zdradzimy tajniki pracy w agencji interaktywnej oraz przybliżymy, jak wygląda typowy dzień w agencji.
O autorze
1 min czytania 2015-06-19

Omówimy również sposoby zarządzania projektami oraz przedstawimy metody pozyskiwania nowych Klientów. Zdradzimy również, kto w agencji odpowiada za jej sukces, a następnie zaprosimy uczestników na wspólną sesję Beers&Questions.

Gwarantujemy dużą porcję wiedzy praktycznej opartej na naszym doświadczeniu. Najlepszym i najbardziej aktywnym uczestnikom warsztatów oferujemy 3-miesięczny płatny staż z możliwością dalszej współpracy.

Udział w Dniu Otwartym Kerris jest bezpłatny. Zapisy poprzez formularz Prosimy przesyłać do 19 czerwca. Liczba miejsc ograniczona.

Opis wydarzenia  

  1. Kiedy – 24 czerwca 2015  r. (środa), czas trwania: 17:30 – 21:00 
  2. Gdzie – biuro projektowe Grupy Kerris – ul. Słomińskiego 5 m. 31.
  3. Dla kogo – warsztaty są kierowane do:
  • studentów zainteresowanych technologią/reklamą/marketingiem,
  • osób z początkowym doświadczeniem w pracy agencyjnej.

W obu przypadkach mile widziane jest planowanie swojej przyszłości z pracą w agencji oraz chęć rozwijania się w tym obszarze. Wymagana jest podstawowa wiedza z zakresu internetu i aplikacji. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Cel

  • wprowadzenie w świat nowych technologii i pracy w agencji interaktywnej;
  •  poznanie zasad i reguł obowiązujących w branży;
  • przedstawienie specyfiki stanowisk pracy oferowanych przez agencje;
  • pogłębienie swojej wiedzy na temat rynku agencji kreatywnych i pracy w nich.

Plan KERRIS Open Day

17:30 Krótkie wprowadzenie na temat firmy. 
17:45 Specyfika branży – rola Klienta oraz rola agencji i innych podmiotów na rynku.
18:00 – 18:15 Dział technologiczny – KERRIS Technology (design & software house). Typy projektów, specyfika pracy.
18:20 –  18:30 Dział Kreacji – KERRIS creation (branding agency). Typy projektów, specyfika pracy.
18:30 – 18:45 Dział Performance – KERRIS Performance. Typy projektów, specyfika pracy.
Przerwa 15 minut  – sesja pytań
19:00 – 19:20 Sposób prowadzenia projektów – praca w dziale Account Management.
19:20 – 19:40 Metody pozyskiwania nowych Klientów – praca w dziale New Business.
19:40 – 20:00 Testy dla uczestników ze znajomości branży.
20:00 – 21:00 Beers&Questions

Korzyści dla uczestników

Osoba, która najlepiej poradzi sobie z zadaniem ma szanse na płatny 2- lub 3-miesięczny staż w agencji z gwarancją zatrudnienia po jego ukończeniu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dodatkowo:

  • dostęp do wiedzy praktycznej opartej na solidnym doświadczeniu,
  • dostęp do najlepszych praktyk w zakresie pracy agencyjnej płynących z doświadczeń we współpracy z topowymi Klientami w Polsce i za granicą,
  • zapoznanie się ze specyfiką pracy w agencji interaktywnej.

Dzień otwarty w KERRIS poprowadzą:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Prezes Zarządu KERRIS Group – Mikołaj Szymański
  • Finance & Administration Manager – Barbara Walczak 
  • Head of KERRIS Creation – Magdalena Urban
  • Performance Specialist – Jędrzej Zarychta
  • New Business Manager – Ignacy Bochiński
  • Account Director – Maciek Makowski 

Informację o przyjęciu na listę uczestników prześlemy drogą e-mailową do 22 czerwca.