TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Tomasz Brzeziński i Szymon Szmigiel wzmacniają zespół Netsprinta

Do zespołu Netsprinta dołączyli Tomasz Brzeziński, jako główny analityk danych (Senior Data Scientist) i Szymon Szmigiel, jako szef działu sprzedaży agencyjnej (Head of Agency Sales).
O autorze
2 min czytania 2015-06-24

Utworzenie stanowiska analityka związane jest z rozwojem kompetencji firmy w obszarze data-driven marketingu – personalizacji przekazu reklamowego w oparciu o anonimowe dane. Z kolei wydzielenie w strukturze Netsprinta funkcji szefa działu sprzedaży agencyjnej jest efektem strategii zakładającej rozwój oferty oraz wzmocnienie relacji z agencjami interaktywnymi i domami mediowymi.

Tomasz Brzeziński objął stanowisko Senior Data Scientist (główny analityk danych) i tym samym został “Ambasadorem danych” w Netsprincie. Odpowiada  za budowanie narzędzi i procedur wzmacniających pozycję firmy w data-driven marketingu. Do najważniejszych obowiązków Tomasza Brzezińskiego należy analiza, tworzenie nowych rozwiązań i usprawnień o wysokim potencjalnym ROI w oparciu o dane zbierane przez firmę – w systemach produkcyjnych oraz służących obsłudze klienta. Ponadto zajmuje się rekomendowaniem zmian w algorytmach analizy danych wykorzystywanych w produktach Netsprinta.  

Tomasz Brzeziński jest analitykiem od 15 lat związanym z rynkiem reklamowym. Przed dołączeniem do Netsprinta przez 2 lata był dyrektorem ds. analiz i ramówek w telewizyjnym koncernie A+E Polska. W latach 2005-2012 był dyrektorem ds. badań i analiz oraz kierował działem planowania programowego w biurze reklamy Polsat Media. W latach 2002-2005 był współautorem cyklicznego raportu o rynku reklamowym we współpracy z CR Media Consulting. Wcześniej pracował jako dyrektor ds. badań i analiz w domu mediowym OMD.

Tomasz Brzeziński jest absolwentem kierunku Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne w Szkole Głównej Handlowej. Jest również certyfikowanym trenerem biznesu. W wolnym czasie pochłania literaturę (ze szczególnym uwzględnieniem fantastyki) w ilościach hurtowych, jest też fanem strategicznych gier planszowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szymon Szmigiel objął stanowisko Head of Agency Sales i odpowiada za budowanie relacji z domami mediowymi i agencjami oraz realizację sprzedaży oferty Netsprinta skierowanej do tych podmiotów.

Jego zadaniem będzie pokierowanie i dalszy rozwój działu sprzedaży agencyjnej. Do jego obowiązków należy również rozwój oferty oraz nadzorowanie realizacji umów zawartych przez Netsprint. Szymon Szmigiel zarządza zespołem accountów – odpowiada za wszystkie procesy sprzedaży i obsługi klientów agencyjnych, planowanie pracy oraz zarządzanie wiedzą w dziale.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Szymon Szmigiel jest od 12 lat związany z rynkiem reklamy online. Przed dołączeniem do Netsprinta przez prawie 4 lata pełnił funkcję dyrektora Działu Sprzedaży Bezpośredniej i Rozwoju Biznesu w Evolution Media Net. W latach 2008-2011 z ramienia Wirtualnej Polski był członkiem Zarządu IAB Polska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Od 2004 do 2011 roku pracował w Wirtualna Polska SA, gdzie pełnił m.in. funkcję szefa działu sprzedaży i odpowiadał za strategię i rozwój oferty multimedialnej sieci AdTotal. Wcześniej pracował w agencji interaktywnej AMP Media czy jednej z pierwszych sieci reklamy internetowej – AdServer Polska S.A.

Jest absolwentem studiów podyplomowych na kierunku Zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej, kierunku Zarządzanie i Komunikacja na Uniwersytecie Jagielońskim oraz kierunku Reklamy i Promocji w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych im. Jerzego Giedroycia.