TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Trafia w sedno! Nowa reklama Lactovaginalu

W ciągu pierwszych godzin od publikacji, kampania „Zerwij z zakażeniem” autorstwa agencji Abanana Advertising budzi zainteresowanie. Chodzi o nietuzinkowe uosobienia problemów kobiecych.
O autorze
1 min czytania 2015-06-24

Lactovaginal chroni kobiety przed zakażeniami intymnymi. Jest liderem w swojej kategorii nieprzerwanie od wielu lat. Obecna kampania ma za zadanie dotrzeć do aktywnych, młodych kobiet, zarówno z informacją o produkcie, jak i z prostym przekazem okoliczności , w których bardzo często dochodzi do infekcji. Celem kampanii jest uświadomienie problemu i podanie sprawdzonego i skutecznego rozwiązania.

Właściciel marki Lactovaginal szukał pomysłu na reklamę, która zerwie z konwencją wykładu pani ginekolog, a nieco odważniej i z humorem pokaże dolegliwości, które dotykają 75% kobiet przynajmniej raz w życiu.

Rozwiązanie zaproponowane przez agencję Abanana to zabawna personifikacja: Stworzyliśmy trzech śmiesznych bohaterów – polujących na kobiety w saunach, siłowniach i pływalniach: Janka Grzyba, Zenka Świąda i Zbyszka Upława. Każda dziewczyna woli trzymać się od natrętnych adoratorów z daleka, podobnie jak od infekcji intymnych.

45-sekundowy spot video, przygotowany przez agencję, emitowany jest w serwisie YouTube, na portalach tematycznych i VOD. Kreacja wywołała gorącą dyskusję. Informacje o niej rozprzestrzeniają się wirusowo i tym samym zwiększają świadomość produktu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Łukasz Wołek, właściciel agencji Abanana, komentuje: – Oczywiście, mogliśmy stworzyć kolejny standardowy spot z białymi kitlami albo rozmową przyjaciółek. Jednak nośność, zapamiętywalność i potencjał wirusowy takiego przekazu byłyby niewielkie. Reklama w Polsce cierpi na brak odwagi. Klient zdecydował bardzo odważnie. Myślę że skorzysta na tym nie tylko jego biznes, ale i nasza branża.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się