Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Trafia w sedno! Nowa reklama Lactovaginalu

W ciągu pierwszych godzin od publikacji, kampania „Zerwij z zakażeniem” autorstwa agencji Abanana Advertising budzi zainteresowanie. Chodzi o nietuzinkowe uosobienia problemów kobiecych.
O autorze
1 min czytania 2015-06-24

Lactovaginal chroni kobiety przed zakażeniami intymnymi. Jest liderem w swojej kategorii nieprzerwanie od wielu lat. Obecna kampania ma za zadanie dotrzeć do aktywnych, młodych kobiet, zarówno z informacją o produkcie, jak i z prostym przekazem okoliczności , w których bardzo często dochodzi do infekcji. Celem kampanii jest uświadomienie problemu i podanie sprawdzonego i skutecznego rozwiązania.

Właściciel marki Lactovaginal szukał pomysłu na reklamę, która zerwie z konwencją wykładu pani ginekolog, a nieco odważniej i z humorem pokaże dolegliwości, które dotykają 75% kobiet przynajmniej raz w życiu.

Rozwiązanie zaproponowane przez agencję Abanana to zabawna personifikacja: Stworzyliśmy trzech śmiesznych bohaterów – polujących na kobiety w saunach, siłowniach i pływalniach: Janka Grzyba, Zenka Świąda i Zbyszka Upława. Każda dziewczyna woli trzymać się od natrętnych adoratorów z daleka, podobnie jak od infekcji intymnych.

45-sekundowy spot video, przygotowany przez agencję, emitowany jest w serwisie YouTube, na portalach tematycznych i VOD. Kreacja wywołała gorącą dyskusję. Informacje o niej rozprzestrzeniają się wirusowo i tym samym zwiększają świadomość produktu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Łukasz Wołek, właściciel agencji Abanana, komentuje: – Oczywiście, mogliśmy stworzyć kolejny standardowy spot z białymi kitlami albo rozmową przyjaciółek. Jednak nośność, zapamiętywalność i potencjał wirusowy takiego przekazu byłyby niewielkie. Reklama w Polsce cierpi na brak odwagi. Klient zdecydował bardzo odważnie. Myślę że skorzysta na tym nie tylko jego biznes, ale i nasza branża.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się