UNIQUE ONE po raz kolejny dla Totalizatora Sportowego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
UNIQUE ONE po raz kolejny dla Totalizatora Sportowego

Już 1 lipca rusza 7. edycja loterii Totalizatora Sportowego pod hasłem „Jest lato, jest LOTERIADA. Wakacyjna zabawa z LOTTO”. Podobnie jak w ubiegłym roku organizację loterii powierzono agencji UNIQUE ONE.

Akcja rozpoczęła się 1 lipca i potrwa do 31 sierpnia br. Agencja UNIQUE ONE, działająca na zlecenie Totalizatora Sportowego Sp. z o.o., odpowiada za  organizację i kompleksową obsługę loterii, a także przygotowanie strony www.loteriada.pl w wersji stacjonarnej i mobilnej. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Loteriada to duże przedsięwzięcie organizacyjne. To jedna z największych jak nie największa loteria w Polsce. Popularność tej akcji wśród Polaków jest ogromna. Rok do roku otrzymujemy ogromną ilość zgłoszeń a cała firma żyje tym projektem każdego lata. - mówi Grzegorz Bonder, General Manager w UNIQUE ONE i dodaje - Atrakcyjność Loteriady zwiększa się co roku, więc liczę razem z całym zespołem Unique One na duży sukces.  

Warunkiem wzięcia udziału w LOTERIADZIE jest zagranie za minimum 7 złotych w dowolną grę z portfela Totalizatora Sportowego, w tym Lotto, Mini Lotto, Multi Multi, Multi Multi Plus, Keno, Kaskada, Zdrapki, Ekstra Pensja. Następnie należy odebrać i zachować kupon z kodem i zarejestrować go na stronie www.loteriada.pl lub wysłać SMS-em pod numer 7190 (koszt SMS-a 1,23 z VAT). W LOTERIADZIE do wygrania jest 1000 tabletów i aż 12 samochodów MINI. Dodatkowo grając w wybrane gry i zgłaszając kody w okresach promocyjnych uczestnicy trzykrotnie zwiększają swoją szansę w Loteriadzie i biorą udział w dodatkowym losowaniu samochodu MINI w kolorze promowanej gry. 

Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią reklamową w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Przygotowano m.in. spot telewizyjny oraz radiowy, materiały BTL oraz działania on-line (display i www).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij