Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

UNIQUE ONE po raz kolejny dla Totalizatora Sportowego

Już 1 lipca rusza 7. edycja loterii Totalizatora Sportowego pod hasłem „Jest lato, jest LOTERIADA. Wakacyjna zabawa z LOTTO”. Podobnie jak w ubiegłym roku organizację loterii powierzono agencji UNIQUE ONE.
O autorze
1 min czytania 2015-07-01

Akcja rozpoczęła się 1 lipca i potrwa do 31 sierpnia br. Agencja UNIQUE ONE, działająca na zlecenie Totalizatora Sportowego Sp. z o.o., odpowiada za  organizację i kompleksową obsługę loterii, a także przygotowanie strony www.loteriada.pl w wersji stacjonarnej i mobilnej. 

– Loteriada to duże przedsięwzięcie organizacyjne. To jedna z największych jak nie największa loteria w Polsce. Popularność tej akcji wśród Polaków jest ogromna. Rok do roku otrzymujemy ogromną ilość zgłoszeń a cała firma żyje tym projektem każdego lata. – mówi Grzegorz Bonder, General Manager w UNIQUE ONE i dodaje – Atrakcyjność Loteriady zwiększa się co roku, więc liczę razem z całym zespołem Unique One na duży sukces.  

Warunkiem wzięcia udziału w LOTERIADZIE jest zagranie za minimum 7 złotych w dowolną grę z portfela Totalizatora Sportowego, w tym Lotto, Mini Lotto, Multi Multi, Multi Multi Plus, Keno, Kaskada, Zdrapki, Ekstra Pensja. Następnie należy odebrać i zachować kupon z kodem i zarejestrować go na stronie www.loteriada.pl lub wysłać SMS-em pod numer 7190 (koszt SMS-a 1,23 z VAT). W LOTERIADZIE do wygrania jest 1000 tabletów i aż 12 samochodów MINI. Dodatkowo grając w wybrane gry i zgłaszając kody w okresach promocyjnych uczestnicy trzykrotnie zwiększają swoją szansę w Loteriadzie i biorą udział w dodatkowym losowaniu samochodu MINI w kolorze promowanej gry. 

Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią reklamową w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Przygotowano m.in. spot telewizyjny oraz radiowy, materiały BTL oraz działania on-line (display i www).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing