Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Brave Hearts – nowa agencja marketingowa

Marzena Witczyńska wraz z Katarzyną Głowacką założyły agencję oferującą usługi z zakresu marketingu, wsparcia sprzedaży i PR. Mocną stroną agencji są działania z obszaru experience & event marketingu.
O autorze
1 min czytania 2015-07-01

Poprzednio Marzena Witczyńska jako Dyrektor w agencji McCann Worldgroup prowadziła zbudowany przez siebie dział eventów i projektów specjalnych. Katarzyna Głowacka pełniła w nim funkcję Senior Creative Managera. Duet założycielski pracuje razem od 6 lat. Wcześniej w Mea Group Agencji Marketingu Zintegrowanego, gdzie Witczyńska była Dyrektorem Zarządzającym.

Zespół ma 9-letnie doświadczenie we współpracy z największymi: Samsung Electronics Polska, Douglas Polska, Totalizator Sportowy – to tylko niektórzy z wieloletnich klientów. Wśród projektów realizowanych w przeszłości z udziałem zespołu są: Fifa Worldcup Trophy Tour by Coca Cola, polskie premiery flagowych produktów Samsung (Galaxy S3, S4, UHD S9, Ativ), Kobieca strona Samsung (projekt Pięknie Proste), Szczyt Gospodarczy Polska-Ukraina.

Odważne i odpowiedzialne decyzje, poświęcenie i walka o jak najlepszy rezultat są czymś, za co najbardziej cenią nas klienci. – mówi Katarzyna Głowacka, Creative Director w Brave Hearts. Mamy już pierwsze sygnały, że połączenie naszych  cech wraz z dynamicznym działaniem jest tym, czego oczekują klienci. Jednocześnie obca jest nam apatia właściwa dużym organizacjom o rozbudowanej strukturze – dodaje Marzena Witczyńska, CEO agencji. – Nasze założenia konsultowaliśmy z największymi klientami i co bardzo nas cieszy, pierwsze briefy przyszły jeszcze w trakcie organizacji prawnej firmy– mówi Witczyńska. 

W pierwszym miesiącu działalności agencja zrealizowała projekty dla dwóch klientów z branży energetycznej i technologicznej. Kolejne umowy są obecnie negocjowane. – Najpóźniej pod koniec wakacji rozpoczniemy rekrutację do działów produkcji i obsługi klienta – zaznacza Witczyńska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj