TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Brave Hearts – nowa agencja marketingowa

Marzena Witczyńska wraz z Katarzyną Głowacką założyły agencję oferującą usługi z zakresu marketingu, wsparcia sprzedaży i PR. Mocną stroną agencji są działania z obszaru experience & event marketingu.
O autorze
1 min czytania 2015-07-01

Poprzednio Marzena Witczyńska jako Dyrektor w agencji McCann Worldgroup prowadziła zbudowany przez siebie dział eventów i projektów specjalnych. Katarzyna Głowacka pełniła w nim funkcję Senior Creative Managera. Duet założycielski pracuje razem od 6 lat. Wcześniej w Mea Group Agencji Marketingu Zintegrowanego, gdzie Witczyńska była Dyrektorem Zarządzającym.

Zespół ma 9-letnie doświadczenie we współpracy z największymi: Samsung Electronics Polska, Douglas Polska, Totalizator Sportowy – to tylko niektórzy z wieloletnich klientów. Wśród projektów realizowanych w przeszłości z udziałem zespołu są: Fifa Worldcup Trophy Tour by Coca Cola, polskie premiery flagowych produktów Samsung (Galaxy S3, S4, UHD S9, Ativ), Kobieca strona Samsung (projekt Pięknie Proste), Szczyt Gospodarczy Polska-Ukraina.

Odważne i odpowiedzialne decyzje, poświęcenie i walka o jak najlepszy rezultat są czymś, za co najbardziej cenią nas klienci. – mówi Katarzyna Głowacka, Creative Director w Brave Hearts. Mamy już pierwsze sygnały, że połączenie naszych  cech wraz z dynamicznym działaniem jest tym, czego oczekują klienci. Jednocześnie obca jest nam apatia właściwa dużym organizacjom o rozbudowanej strukturze – dodaje Marzena Witczyńska, CEO agencji. – Nasze założenia konsultowaliśmy z największymi klientami i co bardzo nas cieszy, pierwsze briefy przyszły jeszcze w trakcie organizacji prawnej firmy– mówi Witczyńska. 

W pierwszym miesiącu działalności agencja zrealizowała projekty dla dwóch klientów z branży energetycznej i technologicznej. Kolejne umowy są obecnie negocjowane. – Najpóźniej pod koniec wakacji rozpoczniemy rekrutację do działów produkcji i obsługi klienta – zaznacza Witczyńska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj