Badania usability Alior Sync

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Badania usability Alior Sync

Alior Sync wykorzysta badania usability do rozwoju biznesu.

Na zlecenie Alior Sync zespół UsabilityLAB (komórka badawcza agencji interaktywnej KKVLAB) wykonał testy użyteczności, obejmujące m.in. badania z użyciem eyetrackera. Przebadano wniosek internetowy o konto osobiste Alior Sync, oraz m.in. stronę główną www.sync.pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Przy pomocy KKVLAB postanowiliśmy sprawdzić, czy proces składania wniosku o konto osobiste Alior Sync może być jeszcze bardziej przyjazny dla użytkownika niż dotychczas. Chcieliśmy przetestować ergonomię i intuicyjność wniosku oraz stron do niego prowadzących, aby jak najlepiej docierać do potrzeb naszej grupy docelowej. Wychodzimy z założenia, że dobra oferta to nie wszystko – musi być ona również prawidłowo zakomunikowana. Musi być zrozumiała, wzbudzać zaufanie a użytkownik na każdym etapie zakładania konta ma czuć się bezpiecznie – mówi Paweł Gierasiński, Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej w Alior Banku.

Wyniki badań zostaną wkrótce wykorzystane do poprawienia użyteczności ww. stron, co pozwoli Alior Sync jeszcze lepiej realizować założone cele biznesowe. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij