Monkeylectric Pro umożliwia wyświetlanie statycznego, jak i animowanego obrazu w kolorze, o dowolnej treści. Obraz generowany jest za pomocą czterech ramion, wyposażonych w diody LED. Czytelny obraz pojawia się już przy prędkości 14 km/h. Nośnik wykorzystano aby zaprezentować główne hasło kampanii PGE: „Prąd jak prąd – tylko tańszy!”. Działania miały charakter guerrillowy. Obraz wyświetlany na kołach roweru zaskakuje. Mamy wrażenie, że rower porusza się na ekranach. Całość przykuwa uwagę i nie pozostaje niezauważona.
Na całym świecie istnieje obecnie tylko 500 takich urządzeń. To pierwsze wykorzystanie tego urządzenia w Polsce i jedno z pierwszych na świecie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Akcję zarejestrowano w formie video.
Grupa K2 od 2013 roku prowadzi działania online dla PGE. Wspólnie realizowano kampanię digital pt. „Zapewniamy energię” z użyciem narzędzi DOOH. Prowadzono również kreatywne działania digital dla kampanii pt. „Robimy prąd, góry, jeziora i lasy”.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024