K2, w ramach rozwijania kampanii PGE, prowadzi działania z zakresu guerrilla marketing z użyciem Monkeylectric Pro

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
K2, w ramach rozwijania kampanii PGE, prowadzi działania z zakresu guerrilla marketing z użyciem Monkeylectric Pro

To pierwsza kampania w Polsce z wykorzystaniem tego urządzenia.

Monkeylectric Pro umożliwia wyświetlanie statycznego, jak i animowanego obrazu w kolorze, o dowolnej treści. Obraz generowany jest za pomocą czterech ramion, wyposażonych w diody LED. Czytelny obraz pojawia się już przy prędkości 14 km/h. Nośnik wykorzystano aby zaprezentować główne hasło kampanii PGE: „Prąd jak prąd – tylko tańszy!”. Działania miały charakter guerrillowy. Obraz wyświetlany na kołach roweru zaskakuje. Mamy wrażenie, że rower porusza się na ekranach. Całość przykuwa uwagę i nie pozostaje niezauważona.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na całym świecie istnieje obecnie tylko 500 takich urządzeń. To pierwsze wykorzystanie tego urządzenia w Polsce i jedno z pierwszych na świecie.

Akcję zarejestrowano w formie video.

Grupa K2 od 2013 roku prowadzi działania online dla PGE. Wspólnie realizowano kampanię digital pt. „Zapewniamy energię” z użyciem narzędzi DOOH. Prowadzono również kreatywne działania digital dla kampanii pt. "Robimy prąd, góry, jeziora i lasy".

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij