Lowe Media rozbudowuje dział Digital

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lowe Media rozbudowuje dział Digital

Do zespołu Lowe Media dołączyła dwójka ekspertów w zakresie digital marketingu. Utrzymanie i rozwój silnej kompetencji digital w oparciu o najlepszych na rynku specjalistów jest dziś jednym z głównych celów strategicznych firmy.

Dom mediowy Lowe Media rozpoczął współpracę z Anną Piwowarczyk, która objęła stanowisko Interactive Managera oraz z Jakubem Kacprzakiem, który pełni funkcję Digital Strategist. - Zintegrowane strategie komunikacji i zintergrowane kompetencje stawiają obszary digitalowe w centrum naszych planów rozwoju, stanowiąc coraz większe wsparcie dla realizacji celów komunikacyjnych i biznesowych naszych klientów. Lowe Media stabilnie stoi dziś na dwóch filarach marketingu: tradycyjnego oraz digital – wyjaśnia Ewa Góralska, dyrektor zarządzający Lowe Media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Anna Piwowarczyk wzmocniła team pracujący dla ING Banku i jest odpowiedzialna za planowanie i zakup kampanii we wszystkich kanałach internetowych. Ma wysoko rozwinięte kompetencje analityczne, z pasją śledzi mediowe trendy. Od niemal 7 lat zajmuje się tworzeniem krótko i długookresowych strategii online, wykorzystujących wszystkie dostępne narzędzia, np.: display, performance marketing, SEM mobile, social media.

W swojej dotychczasowej karierze stworzyła i opracowała kilkadziesiąt planów i strategii online m. in. dla takich klientów jak Żywiec Zdrój, Danone, Łomża, Polkomtel, Bank BPH, Złote Tarasy, Go Sport, Robico i in. Anna do Lowe Media przeszła z MediaComu, wcześniej pracowała także w MediaOn, Starlinku, Media Direction OMD, ARBO Media i Initiative Media.

Nowy Digital Strategist może pochwalić się 15 letnim doświadczeniem w zakresie digital marketingu. Swoją karierę zawodową rozpoczął w agencjach interaktywnych: WebService i Supermedia, w których odpowiadał za new business i tworzenie strategii dla klientów. Jakub pracował także jako marketing manager w firmach w NetSprint i bwin (Bukmacherskie Zakłady Sportowe).

Przez ostatnie pięć lat jako niezależny konsultant współpracował m. in. z domem mediowym Lowe Media. W nowym miejsu pracy będzie zajmowal się przygotowywaniem strategii digitalowych dla kluczowych klientów firmy, przede wszystkim dla ING Banku. Jakub wzmocnił dział zintergrowanej strategii i komunikacji prowadzony przez Pawła Jagiello.

Anna Piwowarczyk ukończyła stosunki międzynarodowe na SGH.
Jakub Kacprzak ukończył studia z zakresu: Administracji Publicznej, Zarządzania i Marketingu oraz Marketingu Sportu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij