TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Grupa PZU ponownie wybiera Good.

Agencja Good. wygrała przetarg prowadzony przez Grupę PZU w zakresie BTL. Agencja poszerzy działania dla tego klienta o projekty full service z obszaru komunikacji korporacyjnej.
O autorze
0 min czytania 2015-07-17

„Zaufanie i dostarczanie niezmiennie wysokiej jakości z obszaru kreacji i client service były i są podstawą prowadzonych przez nas działań. Jesteśmy niezwykle dumni, że Klient widzi te wartości w codziennej pracy naszej agencji i zdecydował się na ponowny wybór, powierzając nam nowe zadania”. – komentują Monika Jabłońska i Krzysztof Iwiński, dyrektorzy współzarządzający Good.

Good. pracuje dla Grupy PZU od 2012 roku.

Good. jest agencją strategiczno-kreatywną, która od ponad trzech lat działa w ramach Grupy K2, konsekwentnie rozbudowując i umacniając swoją ofertę biznesową obejmującą komunikację zintegrowaną, consulting strategiczny oraz corporate identity/branding. W portfolio agencji znajdują się takie marki jak: Adidas, AmeriGas, Desperados, Getin Bank, Grupa PZU, Securitas i Volvo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj