Grupa PZU ponownie wybiera Good.

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grupa PZU ponownie wybiera Good.

Agencja Good. wygrała przetarg prowadzony przez Grupę PZU w zakresie BTL. Agencja poszerzy działania dla tego klienta o projekty full service z obszaru komunikacji korporacyjnej.

"Zaufanie i dostarczanie niezmiennie wysokiej jakości z obszaru kreacji i client service były i są podstawą prowadzonych przez nas działań. Jesteśmy niezwykle dumni, że Klient widzi te wartości w codziennej pracy naszej agencji i zdecydował się na ponowny wybór, powierzając nam nowe zadania". – komentują Monika Jabłońska i Krzysztof Iwiński, dyrektorzy współzarządzający Good.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Good. pracuje dla Grupy PZU od 2012 roku.

Good. jest agencją strategiczno-kreatywną, która od ponad trzech lat działa w ramach Grupy K2, konsekwentnie rozbudowując i umacniając swoją ofertę biznesową obejmującą komunikację zintegrowaną, consulting strategiczny oraz corporate identity/branding. W portfolio agencji znajdują się takie marki jak: Adidas, AmeriGas, Desperados, Getin Bank, Grupa PZU, Securitas i Volvo.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij