Havas Worldwide Warsaw dla marki Książęce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Havas Worldwide Warsaw dla marki Książęce

Agencja Havas Worldwide Warsaw rozpoczęła współpracę z marką Książęce należącą do Kompanii Piwowarskiej. Agencji powierzono opracowanie strategii, a także kreację i realizację działań ATL. Agencja przygotowała spot reklamowy prezentujący jedną z trzech odmian piwa Książęcego: Czerwony Lager.

Celem kampanii reklamowej autorstwa Havas Worldwide Warsaw jest promowanie walorów smakowych Książęcego, a także tworzenie i rozwijanie kultury piwnej w Polsce. Książęce, oferując nowe, niezwykłe gatunki, chce zabrać swoich konsumentów w intrygującą podróż, w której mogą poznać niecodzienne smaki, barwy i aromaty piwa.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Książęce to pierwsza polska marka piwna z segmentu premium w ofercie Kompanii Piwowarskiej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij