W ramach zawartego porozumienia, cała działalność operacyjna agencji Everitum zostanie przeniesiona do struktur ITBC Communication jako nowoutworzony dział eventowy.
Agnieszka Ciesielska posiada 12-letnie doświadczenie na ryku eventowym. Obok zarządzania agencją prowadzi szkolenia z zakresu eventów, a także własnego bloga. W trakcie swojej kariery zawodowej zrealizowała szereg projektów dla takich firm jak Samsung, Orange, UEFA, Bayer, Reckitt Benckiser, Colgate Palmolive, Huawei, Discovery oraz wiele innych. Szczególne kompetencje zespół ITBC/Everitum posiada w kreacji wydarzeń specjalnych takich jak konferencje, gale, jubileusze, premiery produktów, jak również koncerty, wydarzenia motywacyjne oraz akcje typu roadshow’s, czy ambienty.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Nowy dział agencji ITBC Communication będzie oferował pełen zakres działań eventowych. Obok organizacji seminariów i konferencji, które ITBC organizowało już od kilkunastu lat, oferta zostanie poszerzona o incentive, imprezy plenerowe, a także wydarzenia specjalne, w których to projektach zespół eventowy ITBC/EVERITUM posiada duże doświadczenie i szereg referencji.
„Z Agnieszką współpracowaliśmy już wcześniej. Mieliśmy bardzo pozytywne opinie, świetnie się rozumieliśmy i to między innymi przyczyniło się do zacieśnienia naszej współpracy oraz zaproszenia Agnieszki pod skrzydła ITBC. Razem będziemy mogli realizować większe i bardziej złożone projekty, łącząc naszą pozycję rynkową, zaplecze strategiczne z doświadczeniem i pomysłami jej zespołu eventowego” – powiedział Jacek Jakubczyk, Prezes ITBC Communication.
„Na rynku usług PR-owych, marketingowych i eventowych istnieje silne rozdrobnienie kompetencji. My wierzymy że konsolidacja to przyszłość dla budowania silnej przewagi konkurencyjnej i ponadprzeciętnej obsługi klientów. ITBC ma bogate doświadczenie, a także silną pozycję rynkową. To także szacunek dla partnerów, pracowników i partnerskie relacje z klientami. Takie podejście do pracy i biznesu jest mi szczególnie bliskie, dlatego wierzę, że razem będziemy nie tylko efektywniejsi, ale stworzymy interesującą dla rynku ofertę i będzie nam się razem dobrze pracowało” – powiedziała Agnieszka Ciesielska, dyrektor działu eventowego ITBC.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing