TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Katarzyna Smarczewska z Initiative do White Paper Agency

Katarzyna Smarczewska pokieruje zespołem Client Service w White Paper Agency. Wcześniej przez 7 lat była związana z domem mediowym Initiative Media.
O autorze
1 min czytania 2015-07-24

Smarczewska w White Paper Agency jest odpowiedzialna za zarządzanie zespołem projektowym. Do jej obowiązków należy tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, czuwanie nad jakością realizowanych projektów oraz dbanie o relacje z kluczowymi klientami agencji.

Head of Client Service, to nowo utworzone stanowisko w agencji. Systematycznie powiększamy portfolio klientów, więc naturalnym etapem jest rozwój działu Client Service, którym pokieruje Katarzyna. Jestem przekonany, że jej wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas współpracy z największymi markami, pozwoli wzmocnić nasze kompetencje operacyjne, a także te z obszaru obsługi klienta, które pomogą usprawnić proces realizacji projektów. Bardzo cenna jest dla nas także zaawansowana wiedza Katarzyny z zakresu analizowania, planowania i zakupu kampanii telewizyjnych – informuje Łukasz Sysa, prezes White Paper Agency.

Smarczewska z branżą reklamową związana jest od 2007 roku. Przez ostatnie 7 lat pracowała w Initiative Media, gdzie zarządzała zespołem buyingu telewizyjnego oraz zespołem klienckim, z którymi opracowywała strategie marketingowe, tworzyła dedykowane platformy komunikacji, a także koordynowała i nadzorowała planowanie i zakup mediów.

Swoje kompetencje rozwijała obsługując takie marki jak: Unilever, Orange, PSA, Walmark, Tesco oraz BMW Group. W 2012 roku za kampanię dla marki MINI zdobyła wraz z zespołem brązowe Effie. White Paper Agency to agencja zajmująca się inteligentnym i kompleksowym prowadzeniem komunikacji począwszy od analizy bieżącej sytuacji, przez stworzenie strategii działań, aż po tworzenie kreacji i produkcję oraz planowanie i zakup mediów. Główne obszary specjalizacji WPA to: farmacja i marketing medyczny, komunikacja grup mediowych oraz tworzenie rozwiązań dla przemysłu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj