TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Testy odkurzaczy Bosch na blogach – „Supermoc w Twoim domu”

W ramach kampanii „Supermoc w Twoim domu” agencja interaktywna INSIGNIA odpowiada za przeprowadzenie testów sprzętu w blogosferze oraz działania na Facebooku. Celem akcji jest prezentacja odkurzaczy linii ProPower.
O autorze
1 min czytania 2012-11-05

Do testów została zaangażowana grupa 20 opiniotwórczych blogerów, którzy mieli możliwość gruntownego przetestowania odkurzaczy marki Bosch. – Zaprosiliśmy do współpracy blogerów z grupy celowej naszego klienta, czyli osoby prowadzące blogi o tematyce lifestyle, parentingowej oraz home&living – mówi Anna Kiljan-Szydełko, strategy manager w agencji INSIGNIA.

Na potrzeby akcji marka Bosch przekazała 10 odkurzaczy. Blogerzy, po otrzymaniu niezbędnych materiałów na temat odkurzaczy, mieli pełną swobodę działania. Uczestnicy poddali próbie moc, wytrzymałość, zasięg i użyteczność sprzętu. Informacje o udziale i wynikach testów blogerzy publikowali na swoich blogach, a marka Bosch promowała te wpisy na swoim fan page – Bosch Home Polska. Wszyscy testujący podkreślali wyjątkową moc i skuteczną pracę odkurzaczy oraz wyrazili chęć zatrzymania sprzętu na własność.

W ramach kampanii agencja INSIGNIA przeprowadza także działania na Facebooku. Internauci mogą dowiedzieć się o kluczowych funkcjach i cechach charakterystycznych sprzętu w specjalnej aplikacji uruchomionej w serwisie społecznościowym. Prawidłowe odpowiedzi na pytania związane ze sprzętem to możliwość wygrania – co tydzień – jednego z trzech odkurzaczy linii ProPower.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania potrwa 7 tygodni.

Słuchaj podcastu NowyMarketing