MTV Polska, Sympatia.pl i Cosmopolitan z kampanią społeczną

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MTV Polska, Sympatia.pl i Cosmopolitan z kampanią społeczną

Rusza akcja „Randkuj bez haczyka”, której celem jest promowanie odpowiedzialnych sposobów na zawieranie nowych znajomości za pośrednictwem internetu. Eskperci serwisu Sympatia.pl wyjaśnią zasady bezpiecznych wirtualnych randek oraz podpowiedzą, jak rozpoznać sercowego oszusta.

Z kolei MTV Polska zaprasza widzów do oglądania serialu „Catfish”, prezentującego prawdziwe historie ludzi, którzy poszukując w sieci bratnich dusz, stali się ofiarami złożonych matrymonialnych intryg. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem akcji jest udostępnianie eksperckiej wiedzy na temat bezpiecznego randkowania online i pokazanie, że poznawanie nowych osób w Internecie może stanowić świetną alternatywę, nie tylko dla nieśmiałych. Wystarczy przestrzegać podstawowych reguł, by nie stać się ofiarą internetowych oszustów. W ramach kampanii w serwisie Sympatia.pl została uruchomiona specjalna podstrona http://sympatia.onet.pl/bez-haczyka, gdzie znajduje się przygotowane przez ekspertów kompendium wiedzy o randkowaniu w sieci. Dodatkowo porady dotyczące bezpieczeństwa w sieci pojawią się na platformach MTV w social mediach oraz we wrześniowym numerze magazynu „Cosmopolitan”.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij