Park Ostrobramska to pierwsze osiedle mieszkaniowe Skanska Residential Development Poland w Warszawie. Lemon Sky w ramach współpracy m. in. zaprojektuje i wdroży nowy serwis www. Do zadań agencji należy również promocja Parku Ostrobramska w obszarze offline. Za obsługę mediów odpowiada Codemedia S.A.
– Park Ostrobramska to dla nas bardzo ważna inwestycja i zależało nam, aby działania promocyjne były prowadzone przez profesjonalistów. Kompleksowa strategia działań i przemyślane, odpowiednio dobrane rozwiązania zapewniają skuteczność realizacji naszych planów biznesowych – mówi Michał Świderski, Sales and Marketing Manager w Skanska Residential Development Poland.
Zobacz również
Lemon Sky prowadzi szeroko zakrojoną kampanię outdoorową, radiową oraz prasową, a także działania promocyjne w kanale online. Agencja przeprowadziła również cykl wydarzeń promocyjno-reklamowych, takich jak np. oryginalne dni otwarte inwestycji – „Świat Przyrody Skanska”, podczas których przewidziane były edukacyjne atrakcje dla całej rodziny.
– Organizując wydarzenia promujące nową inwestycję wzięliśmy pod uwagę unikalne wartości marki Skanska. Świat Przyrody spotkał się z ogromnym zainteresowaniem dzieci oraz ich rodziców. W każdym naszym działaniu patrzymy przez pryzmat unikatowych korzyści, które wyróżniają naszego Klienta na tle innych developerów – mówi Katarzyna Szostakowska, Head of Offline w Lemon Sky.
Agencja zaprojektowała i wdrożyła projekt uczestnictwa Klienta podczas targów mieszkaniowych Nowy DOM Nowe MIESZKANIE, które odbyły się w dn. 8-9 września br. Stoisko stworzone przez Lemon Sky dla Skanska Residential Development Poland zostało wyróżnione nagrodą za najładniejsze stoisko podczas targów.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing