Point of View wygrała przetarg na obsługę marki Tatra w social mediach

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Point of View  wygrała przetarg na obsługę marki Tatra w social mediach

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) rozpoczyna od sierpnia prowadzenie komunikacji marki Tatra (Grupa Żywiec) w Facebooku, będzie się także zajmować obsługą kampanii Facebook Ads dla tego brandu.

W przyszłości przewidywane są także inne działania związane z obecnością marki w serwisach społecznościowych. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja Point of View wygrała przetarg na strategię komunikacji marki Tatra w serwisach społecznościowych. Na starcie współpracy przejmuje prowadzenie profilu tego brandu w Facebooku. Wcześniej zajmowała się tym agencja Get More Social.

Jak zapowiadają przedstawiciele agencji Point of View, komunikacja marki Tatra w tym kanale zostanie odświeżona i ujednolicona.

- W ramach prowadzonych działań realizowane będą dwie linie komunikacyjne. Pierwsza linia będzie lżejsza, bawiąca się dwuznacznością nazwy Tatry, jako marki piwnej i nazwy gór - mówi Mariusz Majewski, dyrektor zarządzający w Point of View - Druga linia będzie poważniejsza i dotyczyć będzie współpracy z GOPR, którą to organizację marka Tatra wspiera od lat. W tej linii prezentowane będą męskie wartości ze świata marki, w kontekście pracy ochotników GOPR.

Agencja Point Of View, poza prowadzeniem profilu, będzie się również zajmowała obsługą kampanii Facebook Ads. W przyszłości przewidywane są także inne projekty związane z obecnością marki Tatra w serwisach społecznościowych. 

Tatra to już druga marka z portfolio Grupy Żywiec obsługiwana przez agencję Point of View - od maja br. agencja obsługuje markę Królewskie.  

Point Of View to agencja kreatywna, zajmująca się zintegrowaną komunikacją marketingową, kładąca nacisk na interaktywne doświadczenie marki – tworzenie historii, które pozwalają doświadczyć marki za pomocą mediów interaktywnych. Jest jedną z pierwszych w naszym kraju agencji interaktywnych – jeszcze w 1999 roku tworzyła pierwsze w Polsce kreacje interaktywne, a w 2000 r. pierwsze kreacje wykorzystujące rich media.   W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Asa, Aviva, Bank Credit Agricole, Grupa Żywiec, Grupa Paradyż, Polkomtel czy Warta.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij