Darmowe biuro prasowe od Whitepress

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Darmowe biuro prasowe od Whitepress

Platforma content marketingowa Whitepress wprowadziła do swojej oferty wirtualne biura prasowe. Są one skierowane zarówno do agencji PR, jak i do małych i średnich firm. Zdecydowana większość funkcji oferowanych przez biuro z założenia pozostanie darmowymi.

Whitepress chce w ten sposób zachęcić do prowadzenia profesjonalnych działań PR mniejsze firmy, które nie mają dużego budżetu na tego typu promocję. Biuro prasowe oferuje porządkowanie tworzonych komunikatów prasowych i wysyłkę do własnej lub stworzonej przez Whitepress bazy dziennikarzy. Baza Whitepress będzie obejmować wszystkie rodzaje mediów. Firma oferuje ponadto statystyki skuteczności promocji i raportowanie aktywności dziennikarzy – użytkownik otrzymuje na przykład informację, który dziennikarz otworzył otrzymaną informację. W przypadku wysyłki do dziennikarzy zebranych przez Whitepress, agencja czy też firma ma pewność, że komunikat nie zostanie potraktowany jako spam, ponieważ każdy dziennikarz znajdujący się w bazie wyraził chęć otrzymywania komunikatów od użytkowników biura prasowego (formularz dla dziennikarzy jest dostępny pod adresem). Domena biuroprasowe.pl i adresy e-mail na niej funkcjonujące również są darmowe dla użytkowników. W tej chwili strona, na której zbudowane są biura prasowe notuje 5 000 unikalnych użytkowników miesięcznie. Jako uzupełnienie biura, platforma przygotowała oddzielną sekcję edukacyjną w zakresie prowadzenia działań PR w małej firmie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Docelowo planujemy zgromadzenie bazy około 5000 dziennikarzy, którzy będą podzieleni według mediów i zainteresowań redakcyjnych. Wśród aktualnie oferowanych usług, tylko wysyłka do tej bazy w przyszłości może być płatna, z tym że w takim przypadku przyjmiemy rozliczenie za efekt – wysokość płatności będzie zależeć od liczby otwarć danej notki, tak aby klient miał poczucie, że dokładnie wie za co płaci. W najbliższych miesiącach planujemy dodanie nowych funkcji do platformy, które do tej pory nie były oferowane w zautomatyzowanej formie na polskim rynku public relations.” – wyjaśnia dr Paweł Strykowski, współwłaściciel platformy Whitepress.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij