Pierwsza telewizyjna kampania reklamowa marki COOL CLUB

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pierwsza telewizyjna kampania reklamowa marki COOL CLUB

Beztroska, uśmiech, energia, zabawa, kolory i szczęście – to wszystko można znaleźć w najnowszym i jednocześnie pierwszym w historii spocie reklamowym marki ubraniowej COOL CLUB, należącej do SMYKA. Spot promuje linię Back To School, która od sierpnia dostępna jest w sklepach sieci w całej Polsce.

COOL CLUB ma pomysł na to, jak osłodzić naszym pociechom pierwszy dzwonek!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pierwszy spot reklamowy marki COOL CLUB pokazuje beztroską radość i zabawę, czyli synonimy szczęśliwego dzieciństwa. Udowadnia także, że powrót do szkolnych ławek nie musi oznaczać końca zabawy. Dniom spędzonym w szkole koloru nada nowa kolekcja COOL CLUB, w której znaleźć można szeroki wybór odzieży, obuwia, i akcesoriów dla dzieci do 14 roku życia.

– Pierwsza kampania reklamowa COOL CLUB to kolejny krok milowy w rozwoju marki, którą z dużym powodzeniem sukcesywnie rozwijamy w ostatnich latach – mówi Magdalena Dąbska, Dyrektor Marketingu i PR, Członek Zarządu sieci SMYK. – Wszystkie ubrania i obuwie projektowane są przez zespół projektantów SMYKA, którzy inspirują się trendami modowymi z całego świata. Co sezon do sklepów wchodzi nowa kolekcja. Linia Back To School, którą reklamuje nasz pierwszy spot, to prawdziwa perełka, którą chcemy umilić dzieciom powrót do szkoły – dodaje.

15-sekundowe spoty reklamowe wyświetlane będą od 17 sierpnia przez trzy tygodnie na antenach ogólnopolskich stacji TVN i Polsat (zarówno głównych, jak i tematycznych), a także w innych kanałach tematycznych, m.in.: Discovery, Canal+, AXN, Animal Planet. Oprócz spotów telewizyjnych, kampania COOL CLUB pojawi się w magazynach lifestylowych, takich jak Viva!, Party, Show, Grazia czy Gala.

Działania komunikacyjne związane z promocją Back To School prowadzone są również na kanale YouTube oraz na fan page’u marki Smyk na Facebooku. Elementy kampanii w postaci spójnych z komunikacją mediową materiałów reklamowych i oznaczeń, czy katalogów będzie można zobaczyć we wszystkich sklepach sieci.

Autorem kreacji kampanii jest agencja GonnaBe. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Star Media. Działania PRowe marki SMYK i COOL CLUB wspiera agencja Solski Burson-Marsteller.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij