MIXX Awards 2012 - lista laureatów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MIXX Awards 2012 - lista laureatów

"Lech Tribute" najlepszą kampanią reklamową br., Człowiekiem Roku - Polscy Internauci, K2 Internet Agencją Roku - Mixx Awards 2012 przyznawane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zostały wręczone.

Najlepszą kampanią reklamową w internecie okazała się "Lech Tribute", przygotowana przez agencję interaktywną John Pitcher. Kreacja ta, zdobyła także nagrodę w kategorii "Kampanie cross-mediowe". Na wyróżnienie zasługuje także GONG, zdobywca nagród MIXX w dwóch kategoriach: "Branded kontent" oraz "Najlepsze zastosowanie nowych mediów".

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tytuł Człowieka Roku zgarnęli Polscy Internauci. Bez wahania Zarząd IAB Polska uznał, że Człowiek Roku nie ma jednego imienia. Polscy Internauci pokazali jak wielką siłą dysponują.

- Nagroda jest za umiejętność wykorzystania internetu do tego żeby móc w sposób słyszalny wziąć udział w dyskusji na rożne tematy społeczne i polityczne, oraz umiejętność organizowania się w sprawach istotnych dla wszystkich ludzi korzystających z internetu. - powiedział Piotr Kowalczyk, prezes Zarządu IAB Polska.

W tym roku po raz pierwszy w historii została przyznana nagroda w kategorii Mobile/Apps/Tablets. Trafiła ona w ręce GoldenSubmarine.

Nagrodzeni zostali:

  • Best in Show - "Lech Tribute", John Pitcher.
  • Kampanie cross-mediowe - "Lech Tribute", John Pitcher, McCann Warsaw
  • Wideo-online - "HENIALDO, HENIALDINHO, HESSI - video online dla Tesco", Pride&Glory Interactive, Xantus
  • Kampania wizerunkowa - "Play - Zasięg 3 sieci", MediaCom Interaction, Grey Group, K2 Internet
  • Bezpośredni odzew - "Kupon rabatowy do -25% na wszystko w RESERVED", Zjednoczenie.com
  • Wprowadzenie nowego produktu na rynek - "Interaktywna kampania 360, Sync.pl", Artegence
  • Strona brandowa - K2.pl, K2 Internet
  • Branded kontent - "MojeCiasto dla marki Kasia", GONG
  • Najlepsze zastosowanie nowych mediów - "Gdzie jest NEXT?", GONG
  • Gry - "Plus na Kartę - Podwójne Doładowanie", Media Direction, Point of View
  • Mobile/apps/tablets - "Wieliczka Salt Mine", GoldenSubmarine
  • Marketing społecznościowy - "Pokaż Swój Sportowy Trick", Codemedia

Nagrody za dokonania przyznane przez Zarząd IAB Polska:

  • Człowiek Roku – Polscy Internauci
  • Agencja Roku – K2 Internet
  • Dom Mediowy Roku – MEC Global
  • Marketer Roku – Nike

Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Profesjonalne jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy ocenia wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność. MIXX Awards 2012 to już 6. edycja konkursu i jak co roku najlepsze kampanie marketingowe zostały nagrodzone podczas uroczystej gali. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij