Change realizuje projekt dla LOT-u

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Change realizuje projekt dla LOT-u

W czerwcu LOT wybrał Change do komunikacji oferty dla podróżujących rodzin z dziećmi. Pod hasłem „LOTEK bez dzieci nie poleci” agencja stworzyła postać żurawia LOTek, który jest głównym bohaterem komunikacji dla dzieci i ich rodziców podróżujących LOT-em.

Na każdym etapie podróży dziecka będzie obecny LOTek, ułatwiając i uprzyjemniając podróż – na specjalnie oznakowanych  stanowiskach, w paszportach na pieczątki za każdy odbyty rejs z lotniska w Warszawie, na zawieszkach bagażowych dla dzieci, w  specjalnie przygotowanych kolorowankach, w magazynie pokładowym „Kaleidoscope” oraz w komunikacji w internecie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja Change jest także odpowiedzialna za projekt specjalnej przestrzeni w terminalu oraz ścianki interaktywnej dla dzieci.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij