Drogerie Natura z nową identyfikacją wizualną od Valkea Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Drogerie Natura z nową identyfikacją wizualną od Valkea Media

Sieć salonów Drogerie Natura wprowadza nową identyfikację wizualną w obiektach oraz materiałach POS. Nowy wystrój wnętrz ma odzwierciedlać zmiany i rozwój Natury w ostatnim roku.

Odmieniona zostanie m.in. podstawowa paleta barw, którymi oznakowane będą głównie działy sprzedaży. W połączeniu z informacją tekstową będzie miała ona za zadanie ułatwić klientom korzystanie z ofert specjalnych. Kolory te umieszczone zostaną m.in. na bocznych ścianach regałów. Dodatkowo plakaty produktowe oraz edukacyjne, plakaty na witrynie, tabliczki edukacyjne i ramki do promocyjnych koszy zyskają nowy layout. Zmieni się również organizacja przestrzeni oraz aranżacja ścian za kasami. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zmiany w salonach Drogerii Natury mają podkreślić nowoczesny i przyjazny dla klientów charakter wnętrz. Nowe kolory i banery z informacjami mają ułatwić poruszanie się po sklepie i szybkie dotarcie do poszukiwanych produktów.

– Od kiedy prawie rok temu, należąca do Grupy Pelion spółka CEPD nabyła firmę Polbita, właściciela Drogerii Natura, zintensyfikowane zostały plany rozwoju sieci oraz umocnienia marki Natura w pozycji vice lidera rynku drogeryjnego w Polsce – mówi Wojciech Janiak, prezes spółki. – Nowe sklepy powstają zarówno w centrach handlowych, jak i wolnostojących lokalach. Obecnie jest ich 265, natomiast do końca roku planowane jest otwarcie  10. nowych punktów, m.in. w Łodzi i Warszawie. Spółka prowadzi negocjacje w zakresie wynajmu powierzchni dla lokalizacji sklepów własnych, a także rozwija  pakiet  wsparcia marketingowego skierowany do inwestorów zainteresowanych opcją współpracy w systemie agencyjnym.

– Już od 18 lat Drogerie Natura z powodzeniem odpowiadają na rosnące potrzeby konsumentów, co potwierdza kilkukrotne przyznanie nagrody w postaci Godła Jakości Obsługi Klienta oraz zdobycie przez sieć Certyfikatu Superbrands w latach 2014 oraz 2015 – dodaje Karolina Wyczółkowska  dyrektor ds. marketingu marki Drogerie Natura.

W ślad za zmianami wizualnymi, wprowadzone zostaną dodatkowe atrakcje i udogodnienia m.in.  Make Up Studio, w którym będą oferowane bezpłatne makijaże i konsultacje dla klientów. W tym celu przeprowadzane są dodatkowe szkolenia personelu, aby rozszerzyć jego kompetencje również w dziedzinie wizażu. 

Autorem koncepcji rebrandingu jest agencja Valkea Media, z którą Drogerie Natura współpracują również przy prowadzeniu działań public relations oraz social media.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij