Rafael Nadal ambasadorem marki Tommy Hilfiger

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rafael Nadal ambasadorem marki Tommy Hilfiger

Światowej sławy tenisista Rafael Nadal, obecnie 8 w rankingu ATP, został ambasadorem linii Tommy Hilfiger „Underwear” oraz Tommy Hilfiger „Tailored. Media w jej polskiej odsłonie zaplanował i zakupił należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum przy współpracy Posterscope Polska.

W Polsce kampania promujące linie „Underwear”  wystartowała w ostatnim tygodniu sierpnia. Efekty współpracy Nadala z marką Tommy Hilfinger będzie można zobaczyć w wybranych magazynach luksusowych, na serwisach internetowych oraz na kampanii outdoor.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij