Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rafael Nadal ambasadorem marki Tommy Hilfiger

Światowej sławy tenisista Rafael Nadal, obecnie 8 w rankingu ATP, został ambasadorem linii Tommy Hilfiger „Underwear” oraz Tommy Hilfiger „Tailored. Media w jej polskiej odsłonie zaplanował i zakupił należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum przy współpracy Posterscope Polska.
O autorze
0 min czytania 2015-08-31

W Polsce kampania promujące linie „Underwear”  wystartowała w ostatnim tygodniu sierpnia. Efekty współpracy Nadala z marką Tommy Hilfinger będzie można zobaczyć w wybranych magazynach luksusowych, na serwisach internetowych oraz na kampanii outdoor.